piątek, 17 października 2014

EXO reaction 2

Każdy, kto buszuje po tumblrze w poszukiwaniu k-popowych gifów, prędzej czy później trafia na posty, które odpowiadają na pytanie, jak członkowie danego zespołu prawdopodobnie zareagowali by na konkretną sytuację. Oczywiście wszystko w celu pośmiania się. EXO są licznym zespołem, więc można "zaobserwować" różne reakcje. Czas na drugą porcję.
Reakcja EXO, kiedy myśli o tobie... nagiej:
Kai:

BaekHyun:

Chen:

XiuMin:

Tao:

D.O:

LuHan:

SuHo:

Lay:

Kris:

SeHun:

ChanYeol:

Reakcja EXO, kiedy proponujesz im seks:
SeHun: Oczywiście, że mnie chce! Jestem potężny OH SeHun!

Kai: Więc na co czekasz?

Tao: *nie może ukryć swojej ekscytacji* muszę zadzwonić do hyngów
i powiedzieć, że nie mogę się dzisiaj z nimi spotkać.

D.O: Moje łóżko czeka na ciebie, dziewczyno.

ChanYeol: Wystarczy rozmów, sypialnia jest tam. A może chcesz spróbować czegoś nowego?

Chen: (ten gif mówi wszystko)

BaekHyun: Do syyyypiiiiaaaalniiii!

Lay: *myśli* Zeszła noc jej nie wystarczy?

SuHo: Młoda damo, myślałem, że rodzice cię lepiej wychowali!

Kris: Zaraz wracam, mam coś do załatwienia. *biegnie do najbliższej apteki po prezerwatywy*

LuHan: Myślałem, że nigdy nie zapytasz!

XiuMin: Ale już zrobiliśmy to dzisiaj rano! Teraz chcę jeść!

Reakcja EXO, kiedy widzą cię tańczącą bez spodni:
SeHun:

Kai:

Chen:

BarkHyun:

LuHan:

XiuMin:

Kris:

Tao:

SuHo:

Lay:

ChanYeol:

D.O:

Reakcja EXO, kiedy budzą się kobietami:
ChanYeol: Czekaj... *dotyka twarzy* To naprawdę ja?

SeHun: Dzień dobry, ślicznotko. *patrzy w lustro* Co do cholery?

Tao: Co do...!!! Cycki!?

D.O: *szepcze* Taaaak...

LuHan:

Lay: Choooleeeraaa. Ok.

Chen: Gdzie mam z tym iść?

XiuMin: *zaczyna panikować*

Proszę niech ktoś mi pomoże ukryć się przed LuHanem!


BaekHyun: Hej boyzzzz!

SuHo: Chłopaki, jestem przerażony.

Kris: Mam cycki!

Kai: Gdzie mój penis?

2 komentarze: