środa, 3 lutego 2016

EXO reaction 6

Reakcja EXO, kiedy przeglądają twój blog/tumblr, a masz
tam rzeczy, których raczej nie powinni oglądać:
Xiumin:

D.O:

Chen:

Chanyeol:

Kai:

Kris:

Lay:

Luhan:

Sehun:

Suho:

Tao:

Baekhyun:

Reakcja EXO, kiedy dajesz im jedzenie, którego nienawidzą:
Suho: O mój Boże! Właśnie to zjadłem! Umieram! Pomocy!!!

Chen: Hmmm... To jest wspaniałe...

Kris: *ugryzł kawałek* Cholera, to kurczak!

Luhan: *wypluwa, kiedy nie patrzysz*

Chanyeol: O BOŻE! TO DOTKNĘŁO MOICH UST!

Sehun: Blaaahhhh...

Tao: Nie zmusisz mnie do zjedzenia tego!!!

Baekhyun: Nie! Nie będę tego jeść!

Lay: Zbyt kwaśne! Bleh!

Xiumin: Teraz dosłownie jem gówno...

Kai: To dobrze, że jesteś ładna...

D.O: No proszę cię! Myślisz, że to zjem?

Reakcja EXO, kiedy ty (ich dziewczyna/żona) mówisz, że nie możesz mieć dzieci: Xiumin: W porządku, zawsze możemy adoptować.

Luhan: Ale wciąż możemy... No wiesz?

Kris: Ale ja nawet nie wiem, czy w ogóle chcę mieć dzieci...

Suho: DO OŚRODKA ADOPCYJNEGO!

Lay: Dlaczego nie możesz...

Baekhyun: To bardzo, bardzo smutny dzień...

Chen: Awww~

Chanyeol: A-ale ja chcę 100 dzieci!

D.O: Musimy mieć dzieci! Muszę rządzić światem!

Tao: Dla-dlaczego nie...?

Kai: To możliwe?

Sehun: Czekaj, jak?

Reakcja EXO, kiedy zakochują się w dziewczynie,
która nie mówi w tym samym języku co oni:
Xiumin: *udaje, że rozumie wszystko, co ona mów*

Luhan: Po co używać słów, skoro mogę użyć języka ciała, żeby jej pokazać, jak bardzo ją kocham?

Kris: *pewnym siebie głosem*

Suho: Kto potrzebuje mówić w obcym języku, gdy jest taki bogaty jak ja?

Lay: *ze słodkim akcentem* I Love You

Baekhyun: *za każdym razem, gdy dziewczyna mówi*

Chen: *prosi Krisa, żeby mu tłumaczył*

Chanyeol: *za każdym razem, kiedy ją widzi, przyprowadza ze sobą Krisa*

D.O: *próbuje zachować spokój, choć nie rozumie ani słowa z tego, co ona mówi do niego*

Tao: *próbuje z nią flirtować, używając jedynych słów, które zna po angielsku*

Kai: *przytakuje, na każde pytanie, które usłyszy*

Sehun: *ponieważ jest aroganckim maknae, który ma wszystko w d...*

4 komentarze:

  1. hahaha...oplułam monitor.

    OdpowiedzUsuń
  2. ponieważ jest aroganckim maknae, który ma wszystko w d...* haha najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe, kilka sobie zapisałam :D
    Tak dużo Koreańczyków w telefonie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre :) niektóre gify i teksty powalają

    OdpowiedzUsuń