sobota, 12 kwietnia 2014

Gra 2048

Ostatnio chodząc po swoich ulubionych stronach znalazłam bardzo wciągającą gierkę i grałam w nią namiętnie, aż pewna internetowa znajoma stworzyła swoją wersję, więc w taki sposób się dowiedziałam, że też mogę i postanowiłam zrobić swoją, a teraz po wielogodzinnej walce z czymś, na czym się kompletnie nie znam (z i tak niestety nie odniosłam ostatecznego zwycięstwa (>_<)),wreszcie ją tu dodaję.
2048: SM Ent. Boys Edition

2048:
SM Ent. Boys Edition

by Munika
0
0
Jak grać: Używaj klawiszy strzałek do poruszania obrazków.
Kiedy nałożą się na siebie dwa takie same obrazki, to się połączą i dadzą następny poziom. Aby wygrać należy dojść do 11 poziomu.
Poziomy:


A complete ripoff of Gabriele Cirulli's MIT-licensed 2048, which was based on 1024 by Veewo Studio and conceptually similar to Threes by Asher Vollmer. All the words and images you see have been supplied by our users.




2 komentarze:

  1. Ech pomyslialm się i myslałam, że to wersja abs, ale zaskok, że gify xD ale ze pokazalas poziomy to nie wiem czy dobrze czy nie, w sumie cal zawaba w odkrywaniu kolejnego xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz muszę przemyśleć sprawę, bo sądziłam, że będzie lepiej, jak będzie się wiedziało na którym jest się poziomie, ale chyba rzeczywiście to usunę...

      Usuń