piątek, 26 grudnia 2014

EXO reaction - edycja świąteczna

Reakcja EXO, kiedy mówisz im, że święty Mikołaj nie istnieje:
SeHun: To niemożliwe! Spójrzcie! Na tym zdjęciu siedzę na jego kolanach!

SuHo: *niekontrolowany szloch*

Lay: Całe moje życie to kłamstwo.

Kai: Więc kto zjadał moje ciasteczka???

BaekHyun: Więc ten list do św. Mikołaja nic nie znaczy?!?!

Chen: Coooooo??? Nieeeeeeeeeeeee!!!!!!!! *ryk dinozaura*

XiuMin: Och, naprawdę? Może jeszcze mi powiesz,
że Króliczek Wielkanocny też nie istnieje? Prawda?!

LuHan: Mikołaj nie jest prawdziwy? Gratuluję, Sherlocku!

D.O: Santa?(*) Nie masz na myśli SZATANA!!!
(* - tutaj bardziej pasowało zostawić eng nazwę)

ChanYeol: Um głupia... on istnieje! Spójrz na mnie!
Jestem cholernym reniferem.

Tao: Żadnych prezentów dla was! Żegnam! SanTao Claus wychodzi!!!

Kris: Jesteś na liście niegrzecznych!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz