sobota, 6 grudnia 2014

JaeJoong dla Bntnews International [Update]

Wiedeń z lotu ptaka
To będzie typowo obrazkowy post. Wcale takich nie planowałam, ale nie mogę się oprzeć pokusie. Kim JaeJoong z JYJ to mój UB, więc po prostu nie mogę się powstrzymać... Niedawno JaeJoong wybrał się do Wiednia na sesję fotograficzną dla Bntnews International. Nie spodziewałam się dużej ilości zdjęć, więc jestem zaskoczona ile ich jest... (Możliwe nawet, że będę musiała edytować post, ponieważ jeszcze mogą wyjść - ostatnie wyszły dzisiaj w nocy.) W sumie to logiczne, że wyszło ich sporo, bo przelecenie pół świata dla paru zdjęć byłoby nieopłacalne... (^_^;) Zdjęcia z samej sesji mi się podobają, może nie wszystkie (i nie wszystkie tu umieściłam), ale większość tak!

Update

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz