czwartek, 1 stycznia 2015

Nie samym k-popem człowiek żyje... (chyba) 2014r.

Przyznam się, że w dużym stopniu ten mem do mnie pasuje, tylko % wyglądały trochę inaczej, bo u mnie było 70% anglojęzycznych piosenek, 25% polskich i 5% innych (czyli bolly, openningi i endingi do anime, nawet parę perskich i ruskich). Kiedy zaczęłam słuchać k-popu, przez długi okres rzeczywiście tak miałam, że słuchałam tylko k-popu, jednak czasami następowało zmęczenie i musiałam posłuchać czegoś innego. W tym poście przedstawiam piosenki, które mi się spodobały w tym roku (ale nie koniecznie są z tego roku), a z k-popem nie mają nic wspólnego. Jest to większość piosenek, pominęłam tylko te, do których nie mogłam znaleźć oficjalnych teledysków. Piosenki są w przypadkowej kolejności, oprócz ostatnich czterech piosenek, które pochodzą z tegorocznej Eurowizji.
Iggy Azalea - Black Widow ft. Rita Ora


Justin Timberlake - Mirrors

Mr Probz - Waves (Robin Schulz Remix)

Alex Hepburn - Under

David Guetta - Just One Last Time ft. Taped Rai

Donatan Cleo - My Słowianie

Ellie Goulding - Burn

Enrique Iglesias - Bailando (Español) ft. Descemer Bueno, Gente De Zona

Gwen Stefani - Baby Don't Lie

Katy Perry - Roar

Kim Cesarion - Undressed

LemON - Napraw

Pitbull - We Are One (Ole Ola)

Shakira - Can't Remember to Forget You ft. Rihanna

Sia - Chandelier

Sam Smith - Stay With Me

Sigma - Nobody to Love

Sylwia Grzeszczak - Flirt

Bednarek - Chodź ucieknijmy

Ada Szulc - Big Love

Ed Sheeran - I See Fire

Igor Herbut - Nie ufaj mi

The Common Linnets - Calm After The Storm

Emmelie De Forest - Rainmaker

Molly - Children of the Universe

Tinkara Kovac - Round and Round

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz