piątek, 27 lutego 2015

EXO reaction 3

Każdy, kto buszuje po tumblrze w poszukiwaniu k-popowych gifów, prędzej czy później trafia na posty, które odpowiadają na pytanie, jak członkowie danego zespołu prawdopodobnie zareagowali by na konkretną sytuację. Oczywiście wszystko w celu pośmiania się. EXO są licznym zespołem, więc można "zaobserwować" różne reakcje.

Reakcja EXO, kiedy ich dziewczyna wraca do domu pijana:
XiuMin:

LuHan i Lay:

Kris:

SuHo:

BaekHyun:

Chen:

ChanYeol:

D.O:

Tao:

Kai:

SeHun:


Reakcja EXO, kiedy robisz aegyo:
SuHo: *próbuje być poważny, ale nie wytrzymuje*

SeHun: *zaczyna walkę na aegyo*

Chen: Gull, co ty robisz?

ChanYeol: *obejmuje cię*

Kai:

Kris: *aegyo to jego słabość*

LuHan: Myślisz, że jesteś słodsza ode mnie?
Ta, jasne!

Lay: *skołowany przez twoją słodkość*

XiuMin:

Tao:

BaekHyun:

D.O: Ooooch taka słodka!


Reakcja EXO, gdy z jakiegoś powodu zostajesz nowym członkiem zespołu, a oni myślą, że jesteś ładna i coś do ciebie czują:
XiuMin: *stara się zachowywać poważnie i traktuje cię miło* (jedyny normalny)

LuHan: "Hay Gurl"

Kris: *flirtuje z tobą*

SuHo: "Hej dziewczyno, mogę ci kupić co tylko chcesz"

Lay: *jest nieśmiały przy tobie, ale próbuje się zaprzyjaźnić*

BaekHyun: 'Jak leci?'

Chen: Chcesz zobaczyć mój cudowny taniec?

ChanYeol: Ayo waddup girl?

D.O: Cóż, witaj!

Tao: *popisuje się znajomością sztuk walki*

Kai: *cały czas chodzi bez koszulki*

SeHun: 'Yehet, dziewczyno.'


Reakcja EXO, gdyby ich wersja z przeszłości (sprzed 2-3 lat) spotka obecną:
SeHun: *chichocze jak nastolatka* wszyscy się zachwycają Sebooty!

Kai: Przecież moje plecy mnie zabijają, więc jak mogę być szczęśliwy i uśmiechnięty na scenie?

Tao: *zszokowany na jakiego mężczyznę wyrósł* Byłem w "The Law of the Jungle"?
Ja w dżungli przez pięć dni?

D.O: *zaskoczony własnym talentem* Grałem w filmie i dramie?

ChanYeol: *nie wierzy własnym oczom* To ja? Kiedy tak wyprzystojniałem?

Chen: *dumny z przyszłego siebie* Wiedziałem, że Chen Chen zostanie pożeraczem damskich serc!

BaekHyun: Czekaj, mam dziewczynę? Ja, Byun BaekHyun mam dziewczynę?
Wiedziałem, że będę kiedyś z TaeYeon! I kto teraz jest prawdziwym mężczyzną?

Lay: *widzi fanów krzyczących jego imię* Oni krzyczą moje imię? Dlaczego oni krzyczą moje imię?

SeHo: Więc w przyszłości będę gorącym towarem i fani będą mnie
nazywać bogatym podrywaczem? Nie mogę się tego doczekać!

Kris: Nie będę już członkiem EXO? Żartujesz? Powiedz, że żartujesz!

LuHan: Nie będę już członkiem EXO? Co z XiuHan'em?

XiuMin: Mam harem pełen chłopaków? Nie, dzięki!


Reakcja EXO, kiedy właśnie zadebiutowałaś, jesteś bardzo ładna, utalentowana
(i młoda) i podczas wywiadu mówisz, że on jest twoim ideałem:
SeHun: Oczywiście, że jestem jej ideałem. Przecież Oh SeHun jest ideałem wszystkich!

Kai: Czy ona właśnie powiedziała, że jestem jej ideałem?
I że lubi jeść kurczaka i ma 3 szczeniaki? Weźmy ślub!

Tao: *mówisz, że jesteś tak samo przerażona jak on, jeśli chodzi o robaki i duchy*
No proszę cię, to już przeszłość i nie porównuj nas dwóch! To oczywiste, że jestem lepszy od ciebie!

D.O: *kiedy mówisz, że lubisz jego "metody" radzenia sobie z tamtymi idiotami* Już lubię tą dziewczynę!

ChanYeol: *nie może zapanować nad swoimi uczuciami*

Chen: Nikt się nie oprze Chensing machine!!!

BaekHyun: *onieśmielony*

Lay: Czy właśnie usłyszałem swoje imię? Co ona powiedziała o mnie?

SuHo: *inni mu dokuczają* Twoja twarz jest czerwona./Jest za młoda dla ciebie, ahjussi!

Kris: *zadowolony*
*odkrywa, że jesteś za młoda dla niego* Ale ona nie wygląda na tak młodą...

LuHan: *sfrustrowany, bo usłyszał, jak przez pomyłkę nazywasz go łatwym mężczyzną zamiast męskim*

XiuMin: O cholera, LuHanowi się to nie spodoba! Niech lepiej ucieka i schowa się.
Biedna dziewczyna miała przed sobą całe życie!
LuHan: Więc mówisz, że lubisz MOJEGO XiuMina?

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tym postem mam nadzieje że będzie w przyszłości podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Preferuje Hunhany :p
    Ale te reakcje są tak genialne, że jakoś przeboleję Xiuhany

    OdpowiedzUsuń