sobota, 30 maja 2015

EXO reaction 4

Reakcja EXO, kiedy ty (ich dziewczyna) grasz w gry wideo i nie zwracasz na nich uwagi:
XiuMin: *nagle wyskakuje zza ekranu* Czy możesz się temu oprzeć?

Luhan: Dobrze więc, zobaczymy, czy ja będę mieć czas dla ciebie... Uwaga Spoiler: Nie będę!

D.O: Heeej!!! Jestem tuuuuuuu! *squishy* 

Lay: Mamy jakieś gry dla dwóch osób? Chcę spędzić ten czas z tobą.

Chen: *diva mode on* Jak śmiesz!?

Kris: Wiesz, że jestem tutaj. Dlaczego jesteś dla mnie taka podła?

Sehun: Dobrze. To nie tak, że cię potrzebuję. Graj sobie w te głupie gry. *zraniony*

Tao: *próbuje przykuć twoją uwagę dziwnym tańcem godowym* Chcesz tego, dziewczyno? Wiem, że tak!

Chanyeol: Wcale nie jesteś zabawna, dziewczyno.

Baekhyun: *kapryśny szczeniaczek* Zagraaaaj ze mnąąąąąąąąą?

Suho: *smutny szczeniaczek* Nie kupię ci więcej żadnej gry...

Kai: *teleportuje się przed ekran, żebyś zwróciła na niego uwagę*


Reakcja EXO, kiedy ty (ich dziewczyna) rozmawiasz z chłopakiem i myślisz, że on jest po prostu miły, a tak na prawdę on z tobą flirtuje:
XiuMin:

Luhan: To ma być flirtowanie?

Kris: *niezręczny uśmiech*

Suho: To tak cię rodzice wychowywali? Flirtować z czyjąś dziewczyną?! Powinieneś się wstydzić!

Lay: Powinienem coś z tym zrobić czy...

Baekhyun: *podchodzi do ciebie i faceta* Zabierz od niej ręce albo zrobię ci krzywdę *podstępny uśmieszek* Miłego dnia!

Chen:

Chanyeol: OMG, jestem taki przerażony...

D.O: *Let out the beast*

Tao: *to jest prawdziwe życie*

Kai: To nazywasz flirtowaniem? *seksowny uśmieszek*

Sehun: To takie zabawne. Pośmiałem się... A teraz spadaj!


Reakcja EXO, kiedy przypadkowo wchodzą to pokoju swojej dziewczyny, a ona właśnie się przebiera:
XiuMin:

Luhan:

Kris:

Suho:

Lay:

Baekhyun:

Chen:

Chanyeol:

D.O:

Tao:

Kai:

Sehun:


Reakcja EXO, kiedy się dowiadują, że ty (ich znajoma) jesteś bogatsza od Suho:
Sehun: Gull, mogę być twoim chłopakiem?

Kai: *krótkie spięcie w mózgu*

Tao: *myśli o wszystkich torebkach Gucci, które mógłby kupić dzięki twojej czarnej karcie*
(w Korei karty kredytowe tych najbogatszych zawsze mają czarny kolor)

D.O: *wzdycha głęboko* Jeśli miałbym jej pieniądze, w końcu mógłbym rządzić światem!

Chanyeol: *już cię przyciągnął do najbliższego sklepu z czapkami* Co myślisz o tej? Albo o tej? Wzięłaś swoją kartę?

Chen: Gull, przestań pogrywać sobie ze mną.

Baekhyun*gdy się dowiedział*
*a po chwili*

Lay: *podekscytowany krzyk*

Suho: *więcej bogatych ludzi*

Kris: *niewzruszony*

Luhan: Przepraszam młoda damo, ale co powiedziałaś?

Xiumin: Co? Bogaty? Kto?

6 komentarzy:

  1. Nie mogę przestać się śmiać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! *^*
    ja padam, dzięki twojemu blogowi :) w dobrym sensie oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
  3. UWIELBIAM te posty ^^ EXO to mój ulubiony zespół i to właśnie dzięki tym postom pokochałam Twojego bloga :) To dziwne.. Akurat chciałam w komentarzu zapytać Cię w najbliższym czasie można spodziewać się kolejnych części "EXO Reaction" xd A tu- proszę, jaka miła niespodzianka :)) Dziękuję za poprawienie humoru, jesteś genialna, unnie ^^" Mam nadzieję, że to nie koniec tej serii, naprawdę, można się nieźle pośmiać xd
    ~Gosiaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będą, ale raczej już nie w tym miesiącu.

      Usuń
  4. To jest świetne. xD Padłam.

    OdpowiedzUsuń