niedziela, 31 maja 2015

Kim Sungkyu - Kontrol

Jestem wielbicielką Infinite, ale nie darzę Sungkyu jakimś specjalnymi względami. Nawet "60 seconds", piosenkę z jego poprzedniego solowego albumu, wolę w  wykonaniu całego Infinite, niż tylko w jego wykonaniu... Ale sprawdzić i tak sprawdziłam, bo wypadało. Pierwsze włączyłam "Kontrol":
I z pewnego względu to chyba był błąd... Nie rozumiejąc ani słów, ani mv zostałam kupiona od razu! Trzeba przyznać Sungkyu - umie czarować głosem, muzyka całkiem całkiem, a mv klimatyczne... Pierwsze wytłumaczenie mv było takie, że Sungkyu zadedykował je Inspirit (nazwa fandomu i fanek Infinite), która zginęła w katastrofie promu Sewol (klik) i nawet bardzo pasowało to wytłumaczenie: w MV pojawia się akwarium, dziewczyna momentami jest mokra, no i pojawia się morze... Ostatecznie jednak Sungkyu zaprzeczył i powiedział, że piosenka jest o bracie, który stracił siostrę.
Jedno mnie zadziwia w głosie Sungkyu - chociaż tak na prawdę nie ma głosu podobnego do Taeyanga z BB, to mi momentami wydaje się bardzo podobny. Ale może to tylko takie wrażenie...?
A włączenie "Kontrol" jako pierwszego było błędem, bo skoro ta piosenka tak idealnie trafiła w mój gust, to trudno, żeby ta druga, czyli "Answer" mi tak przypasowała. No i okazało się, że jest w porządku, ale mnie nie porwała...

Tłumaczenie piosenki:
Będę jedynym, który cierpi
Poradzę sobie z tym
W zamian obiecaj mi jedno
Po prostu obiecaj mi jedną rzecz

Twoje miejsce na zawsze pozostanie takie same
Więc jeśli znowu zatęsknisz za mną
Nie martw się o nic i wróć

Wróć do mnie
Dzień po dniu czekam na ciebie płacząc
Wróć do mnie
Czekanie nie ma końca
Jedyna osoba, która może to zakończyć, to ty

Będę jedynym, który czeka
Poradzę sobie z tym
W zamian pamiętaj jedno
Po prostu pamiętaj jedną rzecz

Moje ramiona zawsze będą puste dla ciebie
Więc jeśli będziesz mnie potrzebować
Nie martw się o nic i wróć

Wróć do mnie
Dzień po dniu czekam na ciebie płacząc
Wróć do mnie
Czekanie nie ma końca
Jedyna osoba, która może to zakończyć, to ty

Nie zadam żadnych pytań
Nie zapytam dlaczego zostawiłaś mnie samego
Nie zapytam dlaczego
Nic nie jest ważne
Tylko muszę być u twego boku
Naprawdę, to wszystko, czego potrzebuję

Wróć do mnie
Dzień po dniu czekam na ciebie płacząc
Wróć do mnie
Czekanie nie ma końca
Jedyna osoba, która może to zakończyć, to ty

Wróć do mnie
Jesteś dla mnie jedyną

Dzień po dniu
W moim sercu jesteś tylko ty

__________________
Do zapisania tłumaczenia użyłam czcionki Monotype Corsiva, którą ja miałam już na komputerze, ale jakby ktoś miał wątpliwości, to tutaj może się przekonać, jak ona powinna wyglądać (i pobrać).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz