poniedziałek, 31 sierpnia 2015

EXO reaction 5

Reakcja EXO, kiedy dowiadują się, że zamordowali kogoś podczas snu:
Chanyeol: Pójdę do piekła...

Suho: A-ale ja jestem grzecznym chłopcem.

Kai: O mój Boże... To na moich rękach to nie krew... To ketchup... Prawda? Cholera!

Tao: Rany! Pojęcia nie mam dlaczego wszyscy tak świrują... To tylko morderstwo.

Luhan: Chłopaki, pytanie: Jeśli przypadkiem kogoś zabiję, nie muszę iść do więzienia...? Prawda?

Chen: Jeśli komuś o tym powiesz, będziesz następny!

Xiumin: Szybko! Ukryj ciało!

Baekhyun: Zatuszuję morderstwo swoją słodkością!

Kris: Hmm, nie. Nie zabiłem go, sam się nadział na mój nóż.

Lay: *Na miejscu zbrodni*

Sehun: Och, właśnie kogoś zabiłem... Mam przerąbane.

D.O: Och! Gdzie Baekhyun? Nie widziałem go...


Reakcja EXO, kiedy nie mogli się powstrzymać i pierdnęli przy tobie:
Sehun:

Kai: *Wtapia się w tło*

D.O: Teraz wiem, że zjadłem za dużo kimchi!

Tao: *Zaczyna płakać* Proszę, nie opuszczaj mnie przez to!

Chanyeol: Przepraszam?

Chen: Myślisz, że nie wiem co zrobisz? Zwalisz winę na mnie!

Baekhyun: 

Lay: Tak mi przygro! *Rumieni się do 50 odcienia czerwieni*

Suho: *Całe życie przelatuje mu przed oczami*

Kris: *Niezdarnie udaje, że nic się nie stało*

Luhan: O cholora, usłyszała to!

Xiumin: 


Reakcja EXO, kiedy po raz pierwszy spotykają twoich rodziców:
Sehun: *Więcej wieśniaków, których trzeba znosić*

Kai: *Niezręcznie śmieje się z żartu twojego taty* Dobry żart, proszę pana.
*Po kryjomu szepcze ci do ucha* Kiedy idziemy?


Tao: *Po otrzymaniu pochwał od twojej mamy*

D.O: *Urządza własną imprezę z twoim wyniosłym tatą*

Chen: *Je to, co ugotowała twoja mama* Złe umiejętności kulinarne są dziedziczne w tej rodzinie.

Chanyeol: *Podtyka pod nos twojej mamie duży karton* Kupiłem to z miłooościąąą.

Baekhyun: *Już jest najlepszym przyjacielem twojej mamy*

Lay: 

Suho: *Czerwieni się za każdym razem, gdy rozmawia z twoją mamą*

Kris: *Przełyka nerwowo, żeby nie nawrzeszczeć na twojego tatę,
który wyśmiewa jego zdolności artystyczne godne Picasso*


Luhan: *Eksplozja aegyo* Jestem Luhan i jestem bardzo męski!

Xiumin: 


Reakcja EXO, kiedy po raz pierwszy widzą cię w sukience/spódnicy:
Sehun:

Kai:

Tao:

D.O:

Chanyeol:

Chen:

Baekhyun:

Lay:

Suho:

Kris:

Luhan:

Xiumin:

2 komentarze: