sobota, 19 września 2015

Dlaczego jest coraz mniej postów

Pół miesiąca już minęło, a nie pojawił się żaden post, nawet taki, którego stworzenie (nawet nie można powiedzieć, że napisanie, skoro składałby się z prawie samych gifów czy zdjęć...) nie zajęło by wiele czasu... Tak, dopadł mnie kryzys. Nie napisałabym nawet tego posta, gdyby nie informacja od jednej z czytelniczek, Karoliny Lukosek, że mój blog został nominowany do Liebster Awards...
Bardzo się cieszę z tej nominacji, bo to oznacza, że komuś się podoba mój blog i lubi go czytać, ale jednocześnie obudziło to moje sumienie, bo ostatnio blog zepchnęłam na dalszy plan. Nawet nie mam wymówki, że nie mam pomysłu o czym pisać, bo mam - niektóre posty czekają na skończenie nawet od ponad roku. (^_^;) Z jednej strony trochę brakuje mi chęci, a z drugiej strony poświęcam czas na coś innego. Tym innym "cosiami" są dramy. I to nie tak, że nagle zaczęłam je non stop oglądać, ale po prosu zaczęłam je uploadować na Drama Online PL (w skrócie d-o) - niby powinno mi to zajmować mało czasu, ale jednak sporo go kradnie w ciągu dnia. Jednocześnie zaczęłam też tłumaczyć nową dramę! (^O^)
Ta drama to Kaito Royale. W przeciwieństwie do EXO Next Door nie zamierzam jej udostępniać na blogu (ewentualnie tylko pierwszy odcinek do pobrania, żebyście mogli się przekonać, czy drama wam się spodoba klik), drama za to będzie dostępna na Baka Fansubs i d-o.
Przez tłumaczenie dramy jest mało prawdopodobne, żebym napisała jeszcze jakiś post w tym miesiącu, ale nic nie jest pewne... Może mi się zachce jeszcze coś napisać lub chociaż skończyć jakiś post... (u_u) W każdym razie bloga na pewno nie porzucę.
A teraz część przyjemno-nieprzyjemna. Bardzo bym chciała nominować kolejne blogi, jednak znowuż musiałabym poświęcić czas, który mogłabym lepiej spożytkować...
Ale na pytania ekipy z bloga, który mnie nominował (http://seulpogodzinach.blogspot.com/) odpowiem.
1. Jak długo prowadzisz bloga?
Oficjalnie prowadzę go od 17 stycznia 2014 roku, więc to już ponad półtora roku. Jak ten czas zleciał...
2. Jest coś czego żałujesz i gdybyś mógł/mogła zmieniłabyś/łbyś to?
No cóż, chyba każdy czegoś żałuje - w jednych sprawach żałuję, że coś zrobiłam, w innych, że nie zrobiłam... Ale zmienić? Cieszę się, że nie ma takiej możliwości, bo wtedy ciągle próbowałabym coś zmienić.
3Czy jesteś tolerancyjny/na?
Staram się i sądzę, że tak, ale o to lepiej byłoby spytać moich znajomych...
4. Co najbardziej lubisz w prowadzeniu bloga?
To, że jest to moje miejsce, gdzie mogę swobodnie pisać o tym, co mnie w danej chwili zaciekawiło, rozbawiło, zasmuciło, wkurzyło czy poruszyło w jakiś inny sposób i dzielić się tym z innymi osobami.
5. Ilu masz przyjaciół?
Niewielu.
6. Jakie są twoje ulubione gatunki muzyczne?
Staram się słuchać prawie wszystkiego, ale jednak mam raczej pospolity gust, bo jest to (k-)pop.
7. Czy cieszysz się z nominacji?
W zasadzie tak, ale to trochę kłopotliwe, bo czuję, że powinnam pisać więcej.
8. Jakie jest Twoje największe marzenie?
To dziwne, ale ja raczej nie mam marzeń, raczej takie zwykłe pragnienia typu: chciałabym być zdrowa, żeby rodzina była zdrowa, żebym była szczęśliwa...
9. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania?
Zazwyczaj gdzieś w internecie wypatrzę ciekawy temat...
10. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
W sumie nic mnie nie skłoniło, to była taka bardziej impulsywna decyzja, a że założenie bloga nie wymagało wielkiego wysiłku... Tak więc blog sobie istnieje, gorzej z jego prowadzeniem XD
11. Lubisz ciastka? XD
Takie ciastko też się liczy? (*^O^*) (przy okazji odpowiada za mnie)

6 komentarzy:

  1. Chyba się skuszę na tą dramkę, jak skończę Ouroboros. Same japońskie ostatnio oglądam (skończyłam niedawno second love). Gratuluję nominacji i dziękuję za ciężką pracę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na d-o oczywiście. Czasami na viki.com ale to już akt desperacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Libster Awards http://kpop-fanfiction-pl.blogspot.com/2015/09/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  4. 안녕하세요~=^-^=~ Ja tam nie mam zadnych pretensji o to, ze przez dlugi czas nie pojawialy sie zadne posty ^-^ Aczkolwiek to mile i urocze, ze w tym poscie sie tak tlumaczylas z tego :D Nie masz z czego~
    Na te drame moze i sie skusze kiedy tylko dokoncze ogladac inna, co chyba uda mi sie osiagnac za jakies 5 lat ( przez szkole xd ).
    Pozdrawiaaam, Gosiaa :))

    OdpowiedzUsuń