niedziela, 24 stycznia 2016

Nie samym k-popem człowiek żyje... (chyba) 2015r.

Za rok 2015 (tutaj rok 2014) również postanowiłam przedstawić piosenki, które mi się spodobały w tym roku (ale nie koniecznie są z tego roku), a z k-popem nie mają nic wspólnego (poza jedną). Jest to większość piosenek, pominęłam tylko te, do których nie mogłam znaleźć oficjalnych teledysków (poza jedną). Piosenki są w przypadkowej kolejności.


Rhian Sheehan - Borrowing the Past (Hammock Remix)
(Jedyny wyjątek i to pod każdym względem - malutki związek z k-popem jednak jest,
nie ma do tego oficjalnego MV, a na dodatek to wcale nie piosenka, tylko melodia)


Sam Smith - Stay With Me


Ellie Goulding - Love Me Like You Do
(Filmu nie oglądałam, ale piosenka świetna)


Taylor Swift - Style


Maroon 5 - Sugar


Who Is Fancy - Goodbye


Wiz Khalifa - See You Again
(Filmu nie oglądałam, ale piosenka świetna)


Bring Me The Horizon - Drown


Walk The Moon - Shut Up and Dance


Usher - Trading Places


R. City - Locked Away


Taylor Swift - Wildest Dreams


Sam Hunt - Break Up In A Small Town


Bonus:
Alex Adair - Make Me Feel Better
(Czyli piosenka, która nie jest zła, ale niekoniecznie mi się podoba,
za to taniec owszem, chociaż nie wygląda na skomplikowany)

1 komentarz: