wtorek, 30 sierpnia 2016

EXO reaction 7

Reakcja EXO, kiedy prosisz ich,
żeby pomalowali ci paznokcie:

Kai: Pshhh... Taa, jasne!


Kris: Czy ja wyglądam na salon kosmetyczny?


Sehun: HA! No proszę cię!


Xiumin: *zdezorientowany* Dlaczego? Ty nie możesz tego zrobić?


Suho: Chwila! Ty mówiłaś to do mnie???


Lay: Pewnie! *ale jak się maluje paznokcie?*


Chen: Absolutnie nie ma mowy!


D.O: Już dziesięć razy ci mówiłem, że nie!


Luhan: Eee? Prawdziwi mężczyźni nie malują paznokci!


Chanyeol: *szuka wymówki* Muszę nakarmić... yyy... mojego kuzyna...
yyy.. przyjaciółki psa... yyy... złotą rybkę! Pa!


Baekhyun: Taaak!!! Jaki kolor?


Tao: Ale mówiłaś, że mi pomalujesz najpierw!


Reakcja EXO, kiedy przychodzą do domu i przyłapują cię
na graniu w grę, o której mówiłaś, że jej nienawidzisz:

Tao: Mnie nie można oszukać!


Kris: ...Eee?


Lay: Powiedziałaś mi, że nienawidzisz tą grę!


Xiumin: Eeeeejjj...


Luhan:


Suho:


Kai: CO TU SIĘ DZIEJE?!


Chanyeol: Aaa! Jesteś taka skomplikowana!


Chen: Wiedziałem, że to lubisz!!! I co teraz powiesz?


Baekhyu: *osądza cię*


Sehun: Naprawdę?


D.O: Lubisz to, no nie? ಠ◡ಠ


Reakcja EXO, kiedy bronisz ich przed dręczycielem:
Sehun: *widzi, że zbliżasz się do dręczyciela* O Boże! Muszę uciekać!
Jestem zbyt młody i cudowny, żeby umrzeć jako przypadkowa ofiara!


Kai: *ze strachu robi wielkie oczy i szepcze do dręczyciela*
Uciekaj, póki możesz! Ona tu jest!


Tao: *dąsa się w kącie* Kiedy się taki stałem?


D.O: *po tym, jak pokazałaś dręczycielowi, gdzie jego miejsce*
Przyszły władca świata znalazł żonę godną korony!


Chanyeol: Auuuu! *odwraca się zasłaniając oczy*
Po tym zostanie blizna!


Chen: *rozmawiając z dręczycielem wskazuje na ciebie*
Zadrzyj ze mną jeszcze raz, a będziesz miał z nią do czynienia. Zrozumiałeś kolego?


Baekhyun: *już "po wszystkim" podchodzi do dręczyciela* Widzisz kolego, to się nazywa karma!
Zadzierasz z takimi niewinnymi i słodkimi ludźmi jak ja, więc karma wraca i kopie ci d***. Dosłownie!


Lay: *widzi, że idziesz prosto do jego dręczyciela* Eee... Skarbie, może nie powinnaś tego robić?
Co bedzie, jeśli babcia Baekhyuna sie o tym dowie?


Suho: *oniemiały*


Kris: *wskazuje sam na siebie, kiedy "rozmawiasz" z prześladowcą*
Sam mogłem to zrobić... *wtapia się w tło, bo nikt nie zwraca na niego uwagi*


Luhan: To ja tu jestem mężczyzną. Sam mogłem to zrobić.
Dlaczego mam siedzieć i czekać w samochodzie?


Xiumin: Ale wiesz, sam mogłem się z nim policzyć. Właśnie do niego szedłem i... BAM!


Reakcja EXO, kiedy ich dziecko po raz pierwszy mówi "tata":
Sehun: Jego pierwsze słowo to tata, a nie mama!
I powiedział ci to w twarz, kobieto!


Kai: Tato, tato! Powiedział tato!


Tao: *nie może powstrzymać łez*


D.O: *krzyczy wewnętrznie* NAZWAŁ MNIE TATĄ!


Chanyeol: *biega w kółko jak małe dziecko* Kochanie, powiedział do mnie tato! Powiedział do mnie tato!


Chen: *chenshing machine on* Dalej tatuśku! Hej, hej!


Baekhyun: Powiedz "tata" jeszcze raz! Chcę mieć to jako dzwonek!


Lay: *nie panuje nad swoim emocjami*


Suho: Zgadnijcie kogo właśnie został nazwany tatą! Zgadza się. JA!


Kris:


Luhan: Chwila, czy ja dobrze słyszałem?
Czy ty właśnie nazwałeś mnie tatą?


Xiumin: *pojawia się znikąd* Czy ja właśnie usłyszałem słowo tata?

4 komentarze: