sobota, 27 sierpnia 2016

Reakcja SHINee

kiedy pierwszy raz widzą cię w bieliźnie:
Jonghyun:
*wiesz, że cię widział*:
*tłumaczysz mu, że musi pukać, a nie włazić od razu*

*nie wiesz, że cię widział*:
*szybko się zmywa i totalnie świruje*

Key:
*wiesz, że cię widział*:
Przepraszam! Przepraszam! O Boże, przepraszam!

*nie wiesz, że cię widział*:
*kiedy następnym razem się spotykacie, jest bardzo szczęśliwy i tylko się śmieje pod nosem*

Minho:
*wiesz, że cię widział*:
Przepraszam! Ja wcale tego nie chciałem! Eee... Ja po prostu...
Ja tylko... Powinienem się przestać gapić.

*nie wiesz, że cię widział*:
*wybiega i mówi, co widział*

Onew:
*wiesz, że cię widział*:
Cóż, wyglądasz świetnie! Mam na myśli, że ja wcale nie patrzę, ale jakbym patrzał, to wyglądasz świetnie!

*nie wiesz, że cię widział*:
*nie dba o to i po prostu idzie coś zjeść, aż w końcu do niego dociera, co widział*

Taemin:
*wiesz, że cię widział*:
*nadal się gapi*

*nie wiesz, że cię widział*:
*nadal się gapi*
>

5 komentarzy:

  1. Taemin wygrał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! To jego reakcja zdecydowała, że to opublikowałam.

      Usuń
  2. Haha.. nie mogę przestać się śmiać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taemin hahahahahahaha :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Moi chłopcy ^^ ja ich uwielbiam a te reakcje są świetne ♡ każdego z nich kocham ♡ nie potrafię wybrać najlepszej ^^
    Pozdrawiam my-dream-is-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń