Poniższa lista ujmuje k-popowe mv wydane pomiędzy pierwszym stycznia a trzydziestym czerwca 2015 roku, które osiągnęły największą liczbę wyświetleń. Takie zestawienie podejrzałam na innym blogu, jednak wprowadziłam pewne modyfikacje, ale o tym na końcu, a na razie zapraszam do zapoznania się z listą.
18) Gain - Paradise Lost: 9 166 116
17) BTS - Dope: 9 296 197
16) Sistar - Shake It: 10 155 556
15) SHINee - View: 10 844 153
14) BTS - I Need U: 11 079 059
13) Amber - Shake that Brass: 12 014 561
12) J.Y.Park - Who's your mama?: 16 881 000
11) BigBang - We Like 2 Party: 17 159 577
10) EXID - Ah Yeah: 17 390 471
9) EXO - Love Me Right: 18 605 804
8) Red Velvet - Ice Cream Cake: 18 828 134
7) Girls' Generation - Catch Me If You Can: 23 237 185
6) Miss A - Only You: 23 955 856
5) 4Minute - Crazy: 24 625 140
4) BigBang - Bae Bae: 28 851 590
3) BigBang - Bang Bang Bang: 33 078 805
2) BigBang - Loser: 39 228 442
1) EXO - Call My Baby: 40 368 986
A teraz trochę wyjaśnień: teledyski podpisane tym kolorem, to teledyski wydane w okresie od stycznia do maja i liczbę wyświetleń sprawdzałam 1 lipca, a wideoklipy podpisane tym kolorem, to mv wydane w czerwcu i ich statystyki sprawdzałam dzisiaj, tj. 15.07, żeby miały co najmniej te dwa tygodnie na uzbieranie wyświetleń. Za to nazwy teledysków, które są podkreślone, to teledyski, których liczba wyświetleń to suma liczników z oficjalnego kanału zespołu/wytwórni oraz z kanału danej firmy, z którą wytwórnia współpracuje (czyli z kanału LOEN (1theK) i CJENMMUSIC).
Zaskoczyła was któraś pozycja?
A gdzie jest Big Bang-Sober?
OdpowiedzUsuńMała niedopatrzenie, bo robiłam to według rozpiski wiki - na YT rzeczywiście jest data wydania 30.06, ale prawdopodobnie wynika to z różnicy czasu, bo według czasu koreańskiego był już 01.07, gdy na przykład u nas był jeszcze czerwiec. Na pewno znajdzie się w zestawieniu za następne półrocze.
UsuńJestem zaskoczona miejscem pierwszym. Nie sądziłam że doczłapią się do samego szczytu . Liczyłam że znajdą się w pierwszej trójce, ale nie aż tak.
OdpowiedzUsuń