środa, 12 marca 2014

Jak trolować B.A.P...? (^_~)

Standardem jest, że przy poznawaniu nowego k-popowego zespołu, każdy fan czuje ból głowy, bo na początku wszyscy wyglądają jak bliźniacy, ewentualnie może jedna osoba wydaje się charakterystyczna... Przy indywidualnych zdjęciach nie ma problemu, bo są zazwyczaj podpisane, ale co z grupowymi zdjęciami? Najprościej wrzucić do neta i spytać "Who is Who?" Na pewno jakiś fan odpowie... Ale czy odpowiedź nam się spodoba, to już inna sprawa (^_~).
No to mamy przykładowe zdjęcie i śmiało możemy pytać kto jest kim...
Odpowiedź, jaką można otrzymać:
Blondynem jest YongGuk.
Tym drugim blondynem jest JongUp.
Tym blondynem pomiędzy YonGukiem a JongUpem jest HimChan.
Tym blondynem, który (ponoć) naprawdę jest blondynem, jest Zelo.
Ten blondyn obok Zelo to DaeHyun.
Ten blondyn, który się wyróżnia, to YoungJae.
To już wiadomo kto jest kim, prawda?
Jak zobaczyłam -> ten mem na allkpop, padłam i nie mogłam się pozbierać ze śmiechu i musiałam się tym podzielić (oczywiście nie tłumaczyłam tego dosłownie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz