sobota, 15 marca 2014

SoReal

I kolejna grupa, której debiut z pewnych względów mnie zainteresował.
Nazwa: SoReal
Wytwórnia: Star Empire
Debiut: 13.03.2014
Oficialne: strona korFBtwitterYT
Członkowie:
SungHo
Pełne nazwisko: Kang SungHo (강 성호)
Data urodzenia: 16.08.1988
Wzrost/waga: 187cm/75kg
Grupa krwi: 0
Podziwiany artysta: Naul, Bruno Mars
JangMoon
Lider
Pełne nazwisko: Byun JangMoon (변장문)
Data urodzenia: 29.09.1988
Wzrost/waga: 180cm/67kg
Grupa krwi: A
Podziwiany artysta: MUSIQ, J.T
DaeGeon
Pełne nazwisko: Joo DaeGeon (주대)
Data urodzenia: 05.04.1989
Wzrost/waga: 179cm/70kg
Grupa krwi: B
Podziwiany artysta: Park HyoShin
Phillip
Pełne nazwisko: Ryu Phillip (류필립)
Data urodzenia: 11.07.1989
Wzrost/waga: 178cm/65kg
Grupa krwi: O
Podziwiany artysta: John Legend
Ogólnie jestem zaskoczona wiekiem chłopaków, jak na debiutantów są "starzy", skoro mają 25-26 lat, zwłaszcza jak się porówna ich do GOT7, którzy też debiutowali w tym roku, a średnia ich wieku wynosi 19 lat. 
Zespół zapowiadany jako balladowo-wokalny (czyli będą stali jak kołki na scenie, ewentualnie pogibią się trochę w rytm muzyki (^_~)). Kiedy przeczytałam, że ma być to zespół balladowy, spodziewałam się smęcenia, utwierdził mnie także w tym -> ten teaser, w którym słychać przede wszystkim smęcenie, ale zaskoczyło mnie to, że spora część tekstu jest śpiewana po angielsku. Depresyjny nastrój utworu jeszcze pogłębiał płaczący SiWan z ZE:A. (I tu w końcu doszłam do sedna, dlaczego się w ogóle za nich zabrałam, czyli SiWan występujący w MV! Fakt, nie jest moim ulubieńcem w ZE:A, ale sentyment do niego mam.) W zasadzie nie mam nic przeciwko balladom, jednak w nadmiarze to po prostu właśnie dołujące smęcenie. 
Jakież było moje zdziwienie, kiedy obejrzałam całe MV do "My Heart Says":

Ja się teraz pytam (nie wiadomo kogo): Gdzie w tej piosence zapowiadane smęcenie?! I znowu teaser dał mylne pojęcie czego można spodziewać się po piosence. Nie oznacza to jednak, że jestem rozczarowana. Jest wprost przeciwnie: myślałam, że wystarczy wspomnieć w nowinkach, że SiWan wystąpił w mv debiutujących kolegów z wytwórni, a skończyło się na tym, że piszę dla nich osobny post, bo tak mi się utwór spodobał.
Słychać, że to wciąż ballada, jednak gdzieś wyparował dołujący nastrój, a zamiast tego jest żywa melodia. Zresztą angielski też w większości zapodział się gdzieś... No i słychać, że to ma być grupa wokalna, bo ich debiutanckiego utworu nie potraktowano tak autotune jak "Mazeltov" ZE:A (może Star Empire się czegoś nauczyło przez te lata?). Chłopaki mają przyjemne wokale, więc naprawdę dobrze, że chociaż w ich wypadku sobie darowali...
Tłumaczenie tekstu:
Miłość wkrótce dobiegnie końca, wraz z upływem czasu wydaje się być snem
Płaczę za każdym razem, gdy oddycham
Nowa miłość przychodzi z każdym moim westchnieniem
Wszystko było tylko moim urojeniem
W momencie, kiedy zobaczyłem cię ponownie, wiedziałem

Moje serce mówi nie, nigdy nie pozwoli ci odejść
Pyta w jaki sposób ma cię wymazać, mówi, że to nieporozumienie
Moje serce mówi, że nie zna pożegnania
Mówi, że miłością podarowaną przez niebo, jesteś ty
Krótkie chwile płaczu są w porządku
Nawet jeśli jest trochę samotne, smutne lub boli,
Wciąż bije, ponieważ wie, że znów spotka cię

Jak wciąż pozostajesz taka sama jak w dniu, w którym się poznaliśmy?
Łzy płyną, płaczę, dlatego taki jestem, dlaczego?
Gdy wszystko jest skończone, gdy jesteś gorsza od obcego?
Wszystko było tylko moim urojeniem
W momencie, kiedy zobaczyłem cię ponownie, wiedziałem

Moje serce mówi nie, nigdy nie pozwoli ci odejść
Pyta w jaki sposób ma cię wymazać, mówi, że to nieporozumienie
Moje serce mówi, że nie zna pożegnania
Mówi, że miłością podarowaną przez niebo, jesteś ty
Krótkie chwile płaczu są w porządku
Nawet jeśli jest trochę samotne, smutne lub boli,
Wciąż bije, ponieważ wie, że znów spotka cię

Tylko ty, och dziewczyno, obiecuję, będziesz moja
Tylko ty, kocham cię
Tylko ty, potrzebuję cię, pragnę cię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz