sobota, 19 lipca 2014

EXO reaction 1

Każdy, kto buszuje po tumblrze w poszukiwaniu k-popowych gifów, prędzej czy później trafia na posty, które odpowiadają na pytanie, jak członkowie danego zespołu prawdopodobnie zareagowali by na konkretną sytuację. Oczywiście wszystko w celu pośmiania się. EXO są licznym zespołem, więc można "zaobserwować" różne reakcje.
Reakcja EXO, kiedy ujrzą cię po raz pierwszy:
XiuMin: Och, tutaj jest tak gorąco czy to tylko ja?

Kris: Ayo, Wassssup girl!

D.O: *przygryza usta* Seeeexxxxxyyyyy laaaaddddyyyy

Tao: Heeejjj dziewczyno, jak masz na imię?

Lay: Ochhhhh... Chciałbym jej dotknąć...

LuHan: *zaskoczony twoją urodą* Whoa!

Chen: Miłość od pierwszego wejrzenia

ChanYeol: Wowwowwowwow... Ona jest gorąca!

Kai: Muszę pomyśleć co zrobić, by zostać jej ukochanym.

SeHun: *oniemiały*

BaekHyun: Witaj piękna.

SuHo: Miło cię poznać, jestem $uHo. Lubisz pieniądze? Bo mam pieniądze?


Reakcja EXO, gdy za dużo wypiją w nocnym klubie:
ChanYeol: Czuję moojjee ręce! Moje żyły! Muzyka!

SeHun: Ten klub się rusza!!!

Kris: Po co ściszać?

Tao: Ayo, zróbcie głośniej!!!

Lay: O mój boże! Kocham tą piosenkę! Jej!

Chen: Ten klub nie jest gotowy na mój balet. Achhh!! Cholera!

XiuMin: Mój tyłek czuje się jak baozi!

BaekHyun: *zagubiony we własnym pijanym świecie*

D.O: Jak nisko możesz zejść? Idę do końca tą drogą! Wężowy sposób.

Kai: *zaczyna gadać do siebie* Witaj panie Ręko! Zatańczysz?

SuHo: Wy chłopaki nie macie na mnie nic!

LuHan: *podkrada się do SeHuna i szepcze* Hej, skarbie, zrobimy coś dziwacznego?

EXO: *kiedy przestają kontaktować*


Reakcja EXO, kiedy sobie uświadamiają,
że twoje urodziny były wczoraj.
Kai: O cholera.

Kris: Czekaj... Wczoraj były twoje urodziny?

SuHo: *szepcze* Jasna cholera.

D.O: Wszystkiego najlep... Cholera!

ChanYeol: Co to ma znaczyć, że były wczoraj?

BaekHyun: To niemożliwe! *dramatycznie rzuca się na kanapę* Nie zasługuję by być twoim przyjacielem!

SeHun: Jaja sobie ze mnie robisz... Prawda?

LuHan: Cholera! Ona mnie zabije!

Chen: Prawda. Twoje urodziny... Niespodzianka... Jej... *chciałby się zapaść pod ziemię*

XiuMin: *życie przelatuje mu przed oczami* Zginę dzisiaj...

Tao: Cooooo??? Och, prawda... O rany...

Lay: *stracił zmysły* Gurrll, o czym ty myślisz? Twoich urodzin nie będzie
do następnego milenium. Kim jesteś? Gdzie to jest? Wesołych Świąt!


Reakcja EXO, gdy otworzą "niegrzeczny" snapchat[1]
XiuMin: Nie przypuszczałem, że coś takiego zobaczę.

LuHan: Co??? Muszę śnić! *plask, plask*

Lay: Och! Whoa! Witaj!

BaekHyun: O mój...!

D.O: Przestań mi przysyłać golasów!!!

SeHun: Whoa! Witaj golasie!

Kris: O mój Boże! Ona jest... *próbuje schować telefon*

Tao: O Boże! Mam nadzieję, że nikt tego nie widział.

ChanYeol: Co??? Niemożliwe!

Chen: Zachowam sobie to jedno...

SuHo: O rany! Nie spodziewałem się tego!

Kai: *szepcze* Dzięki wam bogowie za snapchat!

_____________________________
1) Snapczat to aplikacja, której charakterystyczną cechą jest niszczenie otrzymanych zdjęć i wideo wkrótce po ich wyświetleniu.

3 komentarze:

  1. Haha~ xD Dobre! Kai ,,witaj panie ręko" wygrało internety, jakby go z psychiatryka wypuścili xd Sehun i Chanyeol zawsze mają najbardziej bekowe reakcje (zwłaszcza Yeol wielbłąd doprowadza mnie do łez :D), chociaż Suho czy D.O jak się przestaną tylko uśmiechać to nie lepsi. A Lay jak zawsze zamula d-__-b Coraz bardziej podoba mi się Tao <3
    Moje ulubione gify :P
    Xiumin http://media.tumblr.com/d5177e6248c64e5cd0c3830ab6569725/tumblr_n2zatzBMF51riirr8o1_250.gif
    Chanyeol https://31.media.tumblr.com/d58b728e5ac89542224669de928ed72c/tumblr_inline_n16hd4rjdB1qc3yjb.gif
    Wilebłąd http://media.tumblr.com/bc2d542879f3e4b6fa50af256573d0c5/tumblr_mwz8wiEgPt1rxv75ko1_500.gif

    Kolejny świetny post, oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Padłam i nie powstanę xD Boskie <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha płaczę! <3 <3 xD Zawaliste <3 <3

    OdpowiedzUsuń