sobota, 12 lipca 2014

EXO, wszędzie EXO...

Jak wielu fanów wie, przede wszystkim fanów SHINee i f(x), SME w 2012 roku wyprodukowało koreańską wersję Hana Kimi i w rolach głównych obsadziło MinHo i Sulli, a EXO K załapało się na małe cameo. Jakież było moje zdziwienie, że ten mały koncercik to nie jedyna rola, jaką EXO i to praktycznie całe (bo 3/4) tam miało, a i tak zostałam uświadomiona dopiero grzebiąc po internecie.
Po pierwsze jeden z plakatów promujących:
Widzicie jakieś znajome twarze poza głównymi dramowymi bohaterami? Tak? To macie racje, bo:
SuHo, Kris, Kai, ChanYeol, D.O, Lay, LuHan, SeHun, BaekHyun
Teraz i na drugim plakacie łatwo można się dopatrzeć chłopaków klik.
Poza tym hardcorowe EXOticki wypatrzyły chłopaków w różnych scenach wśród sztucznego tłumu w kilku odcinkach: a to m.in. Kris siedzi na trybunach, czy BaekHyun w klasie lub któryś z nich po prostu je na stołówce czy gra w nogę (niestety większość screenów jest złej jakości). Ot taka ciekawostka... Kiedy oglądałam "To the beautiful you" to jeszcze nie interesowałam się EXO, więc nie widziałam tam żadnego z nich, ale jak będę oglądać dramę jeszcze raz, to teraz będę starała się ich wypatrzeć (^_~).

6 komentarzy:

  1. To dopiero promocja grupy, SM zna się na promocji jak nikt ^.^
    Będziesz jeszcze raz oglądać tą dramę? Podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mania, mi się drama podobała, więc kiedyś do niej na pewno wrócę, ale kiedy to sama nie wiem.

      Usuń
  2. Jak ja to oglądałam to byłam fanką EXO xD Ale oprócz tego występu cameo na tej imprezie to żadnego z nich nie widziałam w żadnej scenie xD Jakby jeszcze któryś powiedział choć zdanie to wiesz... XD Nie rzucili się w oczy po prostu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo robili za sztuczny tłum, a kto na nich zwraca uwagę... Ja na pewno nie (^_~)

      Usuń
    2. wygooglowałam sobie te zjawisko i stwierdziłam, że fanki EXO to mają sokoli wzrok, bo żeby się ich dopatrzeć gdzieś w tłumie to trzeba mieć oko.

      Usuń
    3. Może po prostu ktoś przypadkowo zwrócił na to uwagę i zaczęli szukać głębiej... To tak samo z wpadkami przy występach - ja ich nigdy nie widzę (raz (!!!) mi się tylko udało zauważyć samej z siebie), a kiedy potem oglądałam wpadki SHINee przy Dream Girl, to okazało się, że na występie który oglądałam była wpadka, a ja oczywiście tego nie zauważyłam...

      Usuń