piątek, 11 lipca 2014

Najbardziej wzruszające k-popowe MV

Chociaż k-pop jest znany z niesamowitych ruchów tanecznych, wypuszczane teledyski również odgrywają dużą rolę w k-popowym przemyśle. Oto kilka emocjonalnych teledysków, które zostały wydane w ciągu kilku ostatnich lat. Ostrzeżenie: mogą one doprowadzić do łez...
1. Big Bang - Haru Haru

Tekst piosenki także jest wzruszający klik.

2. JYJ - In Heaven

3. Park Bom - You and I

4. K.Will - Please Don't

5. ZIA & Lee HaeRi - If You Loved Me

6. FTISLAD - Severely

7. TaeYang - Wedding Dress

8. Jin - Gone

9. Kiss - Because i am girl

10. Huh Gak - Hello i I told you i wanna die

7 komentarzy:

  1. Jin - Gone najbardziej mi się podoba. Scena gdy Xiumin (why? ;_;) mdleje na klawisze fortepianu chwyta na serduszko </3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze powinnaś dodać Miracle in December- EXO. Zawsze beczę przy tym MV ;<

      Usuń
    2. Miracle in December jest smutnym teledyskiem, ale mnie on zaczął ściskać za serce dopiero, kiedy poznałam tłumaczenie piosenki.

      Usuń
  2. Ja z kolei nie znałam tłumaczenia ale kiedy zobaczyłam minę Krisa przy sztaludze (wszyscy się śmiali z Krisa rysownika, a teraz ten fakt wywołuje u mnie nostalgię i przypomina o uśmiechniętym EXO sprzed paru miesięcy, so sad ;_; ) pociły mi się oczy. Przy końcówce gdy znikała ta dziewczyna Sehuna, i łezka Tao- to za dużo, ja się strasznie szybko rozklejam ostatnimi czasy (nawet czytając o tym co się u nich dzieje gdy przez Krisa zaczęto się bardziej interesować sytuacją w zespole).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się łatwo rozklejam, jednak tu chyba podziałał fakt, że jeszcze przed obejrzeniem mv naczytałam się jakie to ono jest smutne, więc oczekiwałam czegoś NAPRAWDĘ WIELKIEGO, a przeważnie tak jest, że wielkie oczekiwania są przeważnie trudne do spełnienia.

      Usuń
  3. Haru Haru ja wielbie, to moja pierwsza ich piosenka i wgl od tego się wszystko zaczeło a przy Wedding Dress zwłaszcza przy teledysku musze mieć przynajmniej ze 2 paczki husteczek <3 ressztę muszę doglądnąć ponieważ jestem dopiero od niedawna w fazie "k-pop" i jeszcze nie wszystko znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym tu jeszcze dodała T-ara Lovey Dovey .. Długa, bodajże około 20 minutowa wersja.
    ~Gosia

    OdpowiedzUsuń