wtorek, 29 lipca 2014

JYJ - Back Seat

czyli fangirl on

Jako namiętna fanka JYJ i JaeJoonga [mojego ultimate] nie mogłam się doczekać ich comeback'u, bo ostatnią wspólną piosenkę nagrali 3 (!) lata temu. Aż w końcu 15 czerwca wyszedł teaser zapowiadający ich powrót (zatytułowali go "Return of the King" - ambitne [lub ktoś naoglądał się za dużo "Władcy Pierścienia" (^_~)]):
Od tej pory nie mogłam się doczekać końca lipca.
Już w tym miesiącu wyszły zdjęcia promocyjne zapowiadające powrót:
Te trzy zdjęcia są kilkoma ze zdjęć wykonanych w stylu retro w czasie sesji do okładki albumu. Udostępniono także zdjęcia członków zespołu:
[Pominę milczeniem, że strasznie mi się te zdjęcia podobają (^.~)]
22 lipca pojawił się taeser piosenki promującej:
"Back Seat" ma być piosenka R&B w stylu trendy, urban (czyli modna, miejska - cokolwiek ma to znaczyć, dla mnie nie znaczy nic, ewentualnie ja się nie znam i to jakiś gatunek R&B) z seksownym tekstem i marzycielskim klimatem. Tak, na pewno będzie marzycielsko i seksownie:
[Poza tym w teaserze słychać szepty i ja znowu mam skojarzenie z WP... (•^_^•) ]
Trzeba przyznać, że C-Jes dopieszczało fanów i dlatego otrzymaliśmy też kolejną porcję zdjęć:
Oczywiście wszyscy wypadli świetnie z twarzy, gorzej ze strojami... Pomijając typowy dla Azjatów brak skarpetek, to jedynie Junsu wypadł naprawdę dobrze, bo nogi JJ i YC zostały skrócone optycznie przez spodnie, a u Jae marynarka dodatkowo to pogłębiła. Za to na kolejnych zdjęciach to Junsu wyszedł najmniej korzystnie, ale i tak bosko:
Ten fiolet i błękit na włosach JJ i YC wygląda genialnie, za to zieleń na blond włosach Junsu już nie bardzo, ale te garmiturki... [rozmarzyła się.] Zwłaszcza strój Jae mi się podoba [na pewno nie jestem stronnicza, to absolutnie niemożliwe].
Aż w końcu wypuszczono MV:
Znajomy powiedział, że nie jest to nic nowego w k-popie i niestety muszę się z tym zgodzić, bo początek piosenki klimatem przypomina mi, chociaż luźno, niedawno wydane przez Nu'est "Good Bye Bye", a końcówka za to "Cry" od MBLAQ. Dużych podobieństw nie ma, ale te piosenki same mi się nasunęły na myśl. Przyznam się jednak, że wystarczyło mi jedno obejrzenie, żeby się zakochać w tej piosence. Głos JaeJoonga od razu mnie uwiódł, głos JunSu spowodował ciarki na plecach, a głos YooChuna... Przyznam się, że nie jestem fanką jego głosu, bo ma taką manierę, jakby śpiewał przez nos, co mnie zazwyczaj odstrasza, ale nie tym razem. JJ i JS nawet osobno brzmią niesamowicie, a razem to po prostu bosko i YooChunowi się najwyraźniej to udziela (^_~).
Co do wyglądu, oczywiście znowu rozpływam się nad wyglądem Jae [wspominałam przecież, że Jae jest moim biasem :P], chociaż koszulka wygląda jak nadjedzona przez mole:
Junsu mi osobiście nie podoba się tak bardzo jak Jae, ale ma jedną zaletę - potrafi się R U S Z A Ć:
A jak on się rusza... (*^o^*) Jae też sobie nieźle radzi, za to pomińmy milczeniem typowy przykład "Chunface" (i od razu przed oczami staje ten post -> klik [padła ze śmiechu]). YooChun nie bez powodu w fandomie zyskał przezwisko Misiek i tutaj widać, że trochę mu się przytyło, jednak nadal wygląda dobrze.
Klip bardzo mi się podoba, chociaż po pierwszym obejrzeniu pomyślałam, że JYJ muszą bardzo kochać samochody. Już w "Get Out" zaprezentowali ładne czerwone autko, a tutaj są aż trzy (w tym miejscu okażę się typową kobietą, bo nie mam pojęcia, co to za marki) i to raczej te bardziej szpanerskie, jednak przynajmniej pasują do piosenki, skoro chłopaki śpiewają o tylnym siedzeniu. Klip to w zasadzie typowe pudełko, solowe ujęcia plus pary na tylnym siedzeniu (akurat to mogli sobie darować, bo aż mnie coś, czyli zazdrość, ściska). Pomimo pudełka scenografia zmienia się wystarczająco często, żeby nie było to nudne i kolorystyka w klipie odpowiada marzycielskiemu klimatowi. Jest jeden moment w mv, który mi się niesamowicie podoba, a mianowicie ten, kiedy JJ, "przechodzi" w JS, a on w YC:
Stroje też mi się podobają - nie są pospolite, ale nie są na tyle ekstrawagandzkie, żeby mnie bolało patrzenie na nie, przykładem są te czarne, aksamitne (?) garnitury: te paski na piersi sprawiają, że nie wyglądają na całkowicie zwyczajne [szkoda tylko, że przez to biedne fanki nie mogą sobie pooglądać ich klat (T_T)]. 
Ogólnie uważam, że ten comeback jest bardzo udany. Podoba mi się, że jest taki spójny - tekst piosenki i mv do siebie pasują, no i rzeczywiście jest "seksowny tekst (i nie tylko tekst) i marzycielski klimat". Szkoda tylko, że na kolejny comeback pewnie będzie trzeba czekać kolejne 3 lata, bo chłopaki niedługo na 2 lata pójdą do woja, jednak nie w jednym terminie.
Tłumaczenie tekstu:
(Yoochun, JaeJoong, JunSu)
W porządku dziewczyno
Nie bój się tego
Ułożę cię na moim tylnym siedzeniu
Posłuchaj tego
Podejdź troszkę bliżej
Czuję coś dobrego
Odepnij swój pas
Oprzyj się na mym ramieniu
Nie denerwuj się
W porządku dziewczyno
Teraz nie musisz się bać
Delikatnie, z twoimi ramionami
Obejmij nimi moją talię
Słodko, z twoich ust
Szepcz mi do ucha
Nie bądź nieśmiała
W porządku dziewczyno
Chcę dotykać twojego ciała całą noc
Chcesz tego więcej
Zaufaj mi
Podążaj za mną
Położę cię na moim tylnym siedzeniu
Tylne siedzenie
Tylne siedzenie
Uwolnij swoje uczucia
Nie musisz walczyć
Nie bądź nieśmiała
Ułożę cię na moim tylnym siedzeniu
Tylne siedzenie
Tylne siedzenie
Teraz chodźmy na tylne siedzenie
Uspokój swoje zdenerwowanie
To jest to, co szukam, teraz
Te krepujące uczucia, czas minął
Ta chwila się zatrzymuje
Czas porozmawiać w naszym własnym języku
Ta noc jest wypełniona dźwiękami naszych oddechów
Teraz już żadne słowa nie są potrzebne
Nic nie może nas powstrzymać
Nie wiesz, że we wszystkim o to chodzi?
Chcesz tego więcej
Zaufaj mi
Podążaj za mną
Położę cię na moim tylnym siedzeniu
Tylne siedzenie
Tylne siedzenie
Uwolnij swoje uczucia
Nie musisz walczyć
Nie bądź nieśmiała
Ułożę cię na moim tylnym siedzeniu
Tylne siedzenie
Tylne siedzenie
Teraz chodźmy na moje tylne siedzenie
Nawet najmniejszy dźwięk twojego oddechu
Chcę uczynić swoim
Spójrz na nas, różnimy się
Od typowej historii miłosnej
Zabierz nawet to ostatnie uczucie
Dziecinko, we wszystkim o to chodzi
Ty i ja chcemy nawzajem takich siebie
Chcesz tego więcej
Zaufaj mi
Podążaj za mną
Położę cię na moim tylnym siedzeniu
Tylne siedzenie
Tylne siedzenie
Uwolnij swoje uczucia
Nie musisz walczyć
Nie bądź nieśmiała
Ułożę cię na moim tylnym siedzeniu
Tylne siedzenie
Tylne siedzenie
Teraz chodźmy na moje tylne siedzenie
Ten nastrój jest dobry
Możesz go poczuć, dziewczyno
Mogę cię położyć na moim tylnym siedzeniu
Wiesz, że następne jest moje tylne siedzenie
Jedno trzeba przyznać, słowa są całkiem proste, jednak prawdą jest, że właśnie takie słowa najłatwiej trafiają do człowieka. Najdziwniejsze, że przed zobaczeniem podziału tekstu słuchając momentami piosenki miałam wrażenie, że to solo JS, ale jak widać mają mniej więcej równo tekstu.
Post napisany, więc można już wyłączyć fangirla: fangirl off. OFF.... OFFFF!!! Ups, chyba się coś popsuło.... Czyli fangirl wciąż włączony.
PS. Większość zdjęć można powiększyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz