sobota, 18 kwietnia 2015

Informacyjnie

UPDATE 3: W końcu oficjalnie wszystkie posty poprawione. Jeśli jednak jakieś zdjęcia nadal nie  będą się wyświetlały, to prosiłabym to zgłaszać, bo już się przekonałam, że posty niby były poprawione, a znowu jakieś zdjęcia nie działały...
.....................................
UPDATE 2: Posty do lipca 2014 włącznie poprawione.
.....................................
UPDATE: Chyba przeceniłam swój zapał i w ciągu dwóch tygodni nie poprawię wszystkich postów, ale te do kwietnia 2014 są już poprawione.
.....................................
Jestem bardzo "wdzięczna" tumblrowi za zmianę adresów większości obrazków - dzięki temu z większości postów poznikały mi zdjęcia... Nie ma to jak dodatkowa praca - muszę przejrzeć wszystkie posty i popoprawiać odnośniki. Ponieważ to żmudna praca, jestem dopiero na marcu 2014r. Idę po kolei, bo tak mi łatwiej. Myślę, że w ciągu dwóch tygodni posty powinny wrócić do normy.

3 komentarze:

  1. Ojejjj, głupi tumblr xd E tam nasza adminka da sobie radę :) hwaiting ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam, dam XD tylko czas mogłabym poświęcić na coś innego...

      Usuń
    2. Hahh.. xd Pozdrawiam ^^ I Good luck.. :))

      Usuń