wtorek, 14 kwietnia 2015

[Pann/Netizenbuzz] Modowa rzeczywistość w Korei

Moda nie mieści się w kręgu moich zainteresowań, nie wyznaję się na trendach, jedyne, co mogę powiedzieć w kwestii mody to to, czy podoba mi się to, jak ktoś w danych ciuchach wygląda, a i tak prawda jest taka, że w sekundę po tym, jak przestaję patrzeć na osobę czy jej zdjęcie, kompletnie już nie pamiętam w co była ubrana! Wbrew mojemu brakowi zainteresowania modą zaciekawił mnie post na netizenbuzz dotyczący właśnie mody.
Nie wiem ile w tym prawdy, ale ponoć Korea Południowa słynie z fashionistów, a jak wygląda moda na ulicach? Kilka komentarzy napisanych pod postem na pann:
1. [+30, -1] Koreańczycy nie mają żadnej indywidualności. Jak tylko coś stanie się trendem, wszyscy idą to kupić i wyrzucają to wkrótce po tym, gdy coś innego staje się trendem. Zbyt przejmujemy się trendami oraz tym, co pomyślą inni.

2. [+23, -3] To prawda... Ludzie z Zachodu przykładają wagę do indywidualności, a Koreańczycy bardziej dbają o podążanie za trendami i nie zostawanie w tyle... Pamiętam, że moja nauczycielka mówiła, że zna cudzoziemca, który był zaskoczony, kiedy pierwszy raz wylądował na koreańskim lotnisku, ponieważ wszyscy byli ubrani tak samo... Przestańmy więc podążać za trendami i popracujmy nad budową naszej indywidualności. Nie wyśmiewaj tych, którzy nie są modnie ubrani.

3. [+23, 0] Na podstawie szaleństwa na punkcie Honey Butter Chips można powiedzieć, jak bardzo ludzie szaleją za trendami.

4. [+13, 0] Cóż, inni studenci nękają cię, jeśli nie nosisz kurtki Nortface za 700$, więc oczywiste, że rodzice złamią plecy, a kupią dziecku jedną.

5. [+10, 0] Ludzie na prawdę powinni przestać wyśmiewać się z innych, którzy odważą się ubrać niezgodnie z trendami.

6. [+10, 0] Nie podążam za trendami, ale są ludzie, którzy gapią się na mnie i śmieją się w środku, gdy widzą mnie ubraną w rzeczy, które nie są trendy.

7. [+8, 0] Ponieważ ludzie za bardzo się przejmują tym, co inni myślą. I nawet jeśli próbujesz nie dbać o to, inni powiedzą ci swoją opinię prosto w twarz. Nie ma ucieczki.

8.  [+4, 0] Mieszkam w pobliżu uczelni, więc często widzę studentów i wszyscy są ubrani podobnie. Żadnej indywidualności... Ta same ciuchy, tylko inne kolory ㅋㅋㅋㅋㅋ

9. [+3, 0] Mieszkałem za granicą przez dłuższy czas i kiedy niedawno wróciłem do Korei, byłem bardzo zaskoczony,  jak wszyscy są podobnie ubrani...

Komentarze są bardzo krytyczne, ale jak oglądam te zdjęcia, o których wypowiadają się k-netizeni, to nie można odmówić im racji....

3 komentarze:

  1. Ojeeej, to straszne xd Takie klony lol. Kurczę, oni w ogóle nie wyrażają siebie w tym jak się noszą ;/ To przykre.

    OdpowiedzUsuń
  2. W Polsce powolij robi się to samo. W zimę na przykład większość dziewczyn chodziło o parkach w kolorze khaki. Często spotykałam grupki 7-8 dziewcząt ubranych w takie kurteczki. A teraz moda na krótkie bluzeczki z frędzelkami u dolu, albo krótkie spodenki z wysokim stanem- bardzo ładne są te szorty ale do nich trzeba mieć figurę , a nie na chama kupować, bo modne , a wyglądać w nich okropnie ,bo np . nie ma się bioder i ma się płaską pupę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Później wszyscy się dziwią dlaczego dla nas Europejczyków wyglądają tak samo. Teraz przynajmniej wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń