niedziela, 19 kwietnia 2015

Prezent dla mnie i czytelników (^-~)

W tym roku obchodziłam urodziny aż trzy razy! Jednak wcale to nie było zamierzone. Pierwszy raz obchodziłam, gdy koleżance się coś pomyliło i myślała, że urodziny mam dziewiątego, a nie dziewiętnastego i złożyła mi życzenia o całe dziesięć dni za wcześnie. Parę dni później na jednym z for wirtualna znajoma zauważyła, że mam urodziny, więc złożyła mi życzenia. Jednak znowu za wcześnie! Forum pokazywało nie tylko kto ma urodziny danego dnia, ale także kto je obchodzi w ciągu najbliższych dni, a to był dopiero piętnasty... Koleżanka stwierdziła, że w każdym razie złoży mi jeszcze życzenia we właściwym dniu, na co odparłam, że już nie musi, bo podarowała mi prawdopodobnie najlepszy prezent, czyli śmiech. Tak m.in. powstał pomysł na tego posta (oraz widziałam podobny na innym blogu) - czyli rozdam sobie i wam trochę (k-popowych) uśmiechów, bo przecież wiadomo, że uśmiech jest zaraźliwy!
Dziękuję za uwagę (•^_^•)

3 komentarze:

  1. Ojeeeeej, jacy śliczni.. i śliczna xd Super post, jak zwykle trochę się pośmiałam xd Dziękuję Ci za to, że prowadzisz tego bloga, on wiele dla mnie znaczy ^^ Pozdrawiam i trzymaj się unnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Unnie, mam problem i wierzę, że potraktujesz mnie poważnie i udzielisz mi dobrej rady. Sprawa jest dość pogmatwana i możesz po przeczytaniu tg komentarza zacząć zastanawiać się, dlaczego zwracam się z tym do Ciebie. Tak więc odpowiedź, w przeciwieństwie do wytłumaczenia o co dokładnie mi chodzi, jest dość prosta: nie mam do kogo innego się zwrócić, a sama nie wiem dlaczego, ale wydaje mi się, że Ty mi dobrze doradzisz.
    Od około 6-miesięcy interesuję się K-POP'em. Gdy tylko zaczęłam słuchać B2ST od razu podzieliłam się tym z przyjaciółkami w szkole ( bodajże w październiku ), jako że jestem osobą ( a raczej byłam ) lubiącą dzielić się z innymi swoimi pasjami. Powiem wprost : dziewczyny mnie wyśmiały i po czasie to moje ciągłe nawalanie o Korei zaczęło je męczyć. Ale to nie o to mi chodzi.. To mi bardzo pasowało! Byłam jedyną K-POP'erką w całej szkole, byłam wyjątkowa, jedyna w swoim rodzaju. Czułam się wspaniale z tym,że słucham K-POP'u, ja jedna. Inni mieli takie pasje, jak: A-POP, siatkówka, psy, gitara, książki..No i ja byłam ta jedyną, która interesowała się kulturą azjatycką. Do czasu..
    Po feriach zimowych koleżanka z klasy wyznała mi, że TEŻ słucha K-POP'u. Zaczęła to się wymądrzać jakie to ona zna zespoły, jakich wykonawców słucha i ile to ona wie o Korei. Wszystkim w klasie zaczęła napieprzać o tym >.< No i teraz to ONA oczywiście uważa się za tą główną K-POP'erkę na świecie. Ale to nie koniec.. Kiedy usłyszała ( pojęcia nie mam skąd ), że uczę się koreańskiego, też zaczęła! No i jak na złość, ciągle pisze hangul'em i szpanuje ile to ona potrafi powiedzieć ( nie potrafi do porządku "dzień dobry" wymówić, no ale OK xd ).. !
    I proszę, unnie, nie zrozum mnie źle.. Ja NIE jestem zazdrosna! Po prostu ta dziewczyna najwyraźniej nie posiada własnej osobowości i zabiera moją. Czy ona nie ma swojego życia, ja się pytam?! Ja się boję, że jak ona dalej będzie mi wytykać, czego to ja nwm, ale ONA WIE, to.. ja się boję,że w końcu się na nią rzucę i coś jej zrobię.
    Planowałam założyć bloga o K-POP'ie, albo no nwm.. nauczyć się jakiejś ultra-trudnej choreografii, jak np. Lucifer, ale to chyba by było zniżanie się do jej poziomu, nie?
    Najgorsze chyba jest to,że ja mimo wszystko nadal się z nią zadaję i (sama się sb dziwię, że to piszę) lubię. Ale przyznać trzeba, działa mi na nerwy.
    Unnie, proszę, jeśli mnie nie rozumiesz ( co może również wynikać z mojego beznadziejnego sposobu pisania ) przeczytaj ten komentarz jeszcze raz i spróbuj postawić się na moim miejscu. Co Ty byś zrobiła na moim miejscu ? I co mi poradzisz jako starsza koleżanka ( pozwoliłam sb tak napisać; czytam Twojego bloga od dawna i z Twoim sposobem pisania można tak powiedzieć, że się zaprzyjaźniłam ), mi : 12-letniej dziewczynie ?
    Pozdrawiam, .. i nie napiszę imienia, bo jeszcze ONA jakimś cudem to przeczyta i co?!
    P.S. No i oczywiście jeśli któryś z czytelników ma jakiś pomysł, czy dobrą radę, to proszę bardzoo ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhhh EXO kocham ich, a te zdj z xiumim jest strasznie słodkie.

    OdpowiedzUsuń