poniedziałek, 30 czerwca 2014

Debiuty 2014 - pierwsza połowa roku (Mężczyźni)

Zapraszam na zapoznanie się z tegorocznymi debiutantami, którzy po raz pierwszy wystąpili na scenie w pierwszej połowie tego roku. Ponieważ wielu próbuje swoich sił w muzyce, musiałam podzielić zespoły na trzy kategorie i na pierwszy ogień pójdzie (ponoć) płeć brzydka. Zaznaczam jednak, że nie występują tu tylko zespoły/duety k-popowe.
STYCZEŃ
BEAT WIN - She's my Girl


K-MUCH - Good to Go


GOT7 - Girls Girls Girls


MARZEC
SoReal -  My Heart Says


TROY - Green Light


2000 won - Beautiful


Ugly Pumpkin - From Yesterday


Jace - Come Up


JJCC - At First


Rion Five - Crush on You


Super Cool Guy - Nice Man


The Vinylhouse - Good & bye


KWIECIEŃ
Billionaire - That Night

High4 - Not spring, love or cherry blossoms

MAJ
BTL (Beyond The Limit) - Too G

Incielo - I Belive

Basterd - Bad News


Champagne & Candle - What's My Name


Rap'ster - Hello


M.I.7 - We The Best

CZERWIEC
Blast - Get it Girl

Bigflo - Delilah

HALO - Fever

Zan Zan - Chicken Feet


X10 - Choice

Wróżycie któremuś z tych zespołów świetlaną przyszłość, czy sądzicie, że większość zaginie gdzieś w odmętach show-biznesu?

1 komentarz:

  1. BEAT WIN - She's my Girl, nic nowego, ale piosenka mi się spodobała, głosy tak samo.
    K-MUCH - Good to Go, takie męskie Crayon POP, ale ta piosenka całkowicie mi nie podeszła, wolą inną ich piosenkę. Ten monster z MV tragiczny, kiedy oglądałam go pierwszy raz miałam totalne WTF.
    GOT7 - Girls Girls Girls, jedno wielkie rozczarowanie
    SoReal - My Heart Says, piosenka miła dla ucha, ale moim zdaniem powinni zadebiutować z nią w okolicy świąt bożonarodzeniowych…
    TROY - Green Light. WoW, coś nowego, nowe rytmy, fajne rytmy. Bardzo na plus
    2000 won - Beautiful
    Ugly Pumpkin - From Yesterday… Młodziaki… nawet nawet ta piosenka.
    Jace - Come Up, jakaś tak zwyczajna ta piosenka, jakoś jej nie zapamiętałam.
    JJCC - At First, ich słyszałam już kiedy zadebiutowali i już w tedy bardzo mi się spodobała ta piosenka.
    Rion Five - Crush on You, taki trochę trot, ale lubię trot, więc piosenka mi się spodobała, też plus za coś nowego czyli B-grup śpiewająca trot.
    The Vinylhouse - Good & bye, ostatnio ballady mi nie podchodzą, więc pisencę mówię nie, ale głos wykonawcy bardzo ciekawy.
    Billionaire - That Night
    High4 - Not spring, love or cherry blossoms
    BTL (Beyond The Limit) - Too G, normalnie uwielbiam takie motywy w MV i piosnekach. Co prawda głos chłopaka, który pierwszy śpiewał mi się nie podoba, ale drugi już tak.
    Incielo - I Belive, tutaj mamy panów a nie chłopaków, ostatnio nie spotykane wydarzenie. Jak pisałam wcześniej ostatnio ballady mi nie podchodzą, ale ta mi się spodobała i jeszcze głosy tych panów. Jakiś czas temu stwierdziła, że gdyby możliwe byłoby poślubienie głosu, naiwno bym to zrobiła…
    Basterd - Bad News, za hip hopem nigdy nie przepadałam, a tą nutę oceniam na średnio.
    Blast - Get it Girl, brzmi to jakoś znajomo, EXO? chyba nie... nic oryginalnego.
    Bigflo - Delilah, U W I E L B I A M <3
    HALO – Fever, szczerze? Nic nowego.
    Zan Zan - Chicken Feet, nie spodziewałam się ballady, panowie byli ubrani jak nie jeden czarny raper z Ameryki… Sceny z płaczącym panem były tragiczne, ale po mini szoku piosenka mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń