poniedziałek, 16 czerwca 2014

Widzę podwójnie? Bliźniaki w K-Popie

Mam dla was niespodziankę: idole są ludźmi!
Tak, założę się, że nie spodziewaliście się tego (przy okazji, to sarkazm). W każdym razie, tak jak reszta z nas, idole miewają rodzeństwo i czasami zdarzają się bliźniacy. Istnieje mnóstwo idoli, którzy mają bliźniacze rodzeństwo, którzy jednak nie zdecydowali się zostać idolami, jak na przykład brat bliźniak Bang Yong Guka, ale zdarzają się również przypadki, kiedy oba bliźniaki działają w branży, czasami nawet razem.
Junsu (JYJ) i Kim Moo Young (Juno)
Junsu i Juno są bliźniakami dwujajowymi (dlatego Juno jest wyższy). Wszystko mają takie same: obaj mają marzycielskie głosy i są przerażająco podobni, gdy robią wspólne selki w co najwyżej minimalnym makijażu.
Choa i Way (Crayon Pop)
Choa i Way są identyczne i dlatego też, aby móc rozróżnić jedną od drugiej, mają albo inny kolor włosów, albo różne fryzury. Pomocny jest także fakt, że koncept Crayon Pop zakłada noszenie plakietki na piersi, więc nawet jeśli nie jest się fanem, można powiedzieć która to Choa, a która Way.
Huh Gak i Huh Gong
Huh Gak i Huh Gong może nie są tak podobni do siebie, jak inne bliźniaki, ale być może jest to kwestia różnicy ich wagi. Pomijając kwestię wagi, ta dwójka nawet brzmi podobnie i ma podobną technikę śpiewu. Od kiedy Huh Gong także zadebiutował w branży muzycznej możliwe, że wkrótce będziemy częściej widywać tą dwójkę razem.
HwaYoung (była członkini T-ara) i HyoYoung (5Dolls)
Całkiem możliwe, że na tej liście to one są najtrudniejsze do rozróżnienia. Gdy inne bliźniaki pracujące razem lub promujące się w tym samym czasie starały się inaczej wyglądać, HyoYoung i HwaYoung to nie przeszkadzało. Gdy jedna miała długie włosy, druga też. Gdy jedna ścinała włosy na krótko, druga też. Prawdopodobnie działo się tak dlatego, że były w różnych grupach (obecnie to nawet różne wytwórnie i różne rodzaje działalności). Ciekawe, czy kiedykolwiek dla żartu zamieniały się miejscami.
YoungMin i KwangMin (Boyfriend)
YoungMin i KwangMin to kolejna para, która wybiera różne fryzury, kolory lub długość włosów. Zagorzali fani Boyfriend jednak potrafią rozróżnić bliźniaków nie patrząc na ich fryzury, ale na kształt ich twarzy lub inne cechy. (Jeden z pierwszych boysbandów, który poznałam na początku, kiedy jeszcze nie wgłębiałam się w k-pop i kiedy naprawdę wszyscy Azjaci wyglądali tak samo i zaliczyłam małą przygodę z nimi, bo najpierw myślałam, że są jedną osobą, a potem, że ci to już naprawdę wyglądają tak samo, a dopiero później się dowiedziałam, że to bliźniacy. Jak patrzę na te zdjęcie, to tutaj rzeczywiście widać różnice w ich twarzach.)
SoRyong i DaeRyong (Tasty)
Chłopcy są wyjątkowi, ponieważ tworzą duet, a nie stanowią części grupy. SoRyong i DaeRyong również decydują się na różne fryzury lub różną długość. Ostatnio SoRyong często występuje w "We Got Married - Global Edition", pojawił się także w "Idol Futsal World Cup". Miejmy nadzieję, że DaeRyonga też będziemy częściej widywać. 

3 komentarze:

  1. Munia, moja ulubioną parą są oczywiście So Ryeong i Dae xD Jak dla mnie to nawet im fryzury nie pomagaja przy odróżnianiu. Co ciekawe fanki znalazły rzecz dzięki, której są różni. Mianowicie: ZĘBY. Dae ma je bardziej zaostrzone ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie mam swojej ulubionej pary bliźniaków, ale jeśli już to akurat wybrałabym Yo Twins (czyli bliźniaki z Boyfriend), bo to pierwsze bliźniaki w k-popie, z którymi się zetknęłam. Za to na korzyść So i Dae przemawia fakt, że są z wytwórni Infinitów.

      Usuń
  2. Bliźniacy z Boyfriend są moimi jedynymi i pierwszymi bliźniętami <3 na początku też myślałam,że to jedna osoba,dopiero w piosence Bounce zoriętowałam się ze to bliźniacy,ale od początku podobał mi się YoungMin <3

    OdpowiedzUsuń