czwartek, 12 czerwca 2014

ZE:A - Breathe

Od lewej: DongJun, SiWan, TaeHun, MinWoo, JunYoung, KwangHee, HyungSik (stoi), HeeChul, Kevin
Zdjęcia teaserowe:
SiWan, MinWoo, HeeChul
JunYoung, TaeHun, DongJun
HyungSik, Kevin, KwangHee
Teledysk:

Nie mam na tą piosenkę takiego szału, jak na "The Ghost of Wind", nawet nie wkręca się za bardzo, ale jednak nie mogę przestać jej słuchać, no i ma tą zaletę, że nie postawili na autotune, jak w ich debiutanckiej piosence (do tej pory nie mogę się nadziwić, że nagrali takie okropieństwo!). Choreografia też nie powala - zła nie jest, jednak mam wrażenie, że po części jest to kopia "Man in Love" Infinite (początkowy taniec), a po części czegoś innego, tylko nie mogę skojarzyć czego (ten fragment, kiedy "robią stopami te okręgi do tyłu"). Za to bardzo mi się podobają tła i kolorystyka w MV. Jak dla mnie są po prostu śliczne. Niestety, chłopaki mają marne szanse wygrania czegokolwiek z tą piosenką, a szkoda...
Tłumaczenie tekstu:
Nadszedł czas, aby się podnieść
Nadszedł czas, aby błyszczeć
(Pokaż im trochę miłośći)
Dźwięk twojego oddechu
Nie mogę cię zapomnieć
Przewracam się w łóżku, tylko wzdycham
Ponieważ myślę o tobie
Wstaję i piję szklankę wody
I kładę się z powrotem
Łzy przychodzą na myśl o tobie
Patrzę w gwiazdy za oknem
Piękne nocne niebo błyszczy
Ale dlaczego łzy wciąż płyną?
Wciąż myślę o pięknej tobie
Ale dlaczego łzy wciąż płyną?
Zawsze mogłem usłyszeć miękki dźwięk
Twojego oddechu w moich uszach
Teraz mogę nigdy więcej nie usłyszeć
Ponownie twojego głosu
Tak bardzo za Tobą tęsknię, że nie mogę zasnąć
Cichy dźwięk twojego oddechu
Nie mogę zobaczyć ciebie
Nie mogę już obejmować ciebie
Nie wiem, jak mam cię zapomnieć
Więc jestem tu samotny bez ciebie
Wokół mnie pozostały twoje ślady
Proszę zostań trochę dłużej
Twoje rozgrzewające ciepłe ciało
Słodki dźwięk twojego oddechu
Brakuje mi tego, przepraszam
To doprowadza mnie do szału, dźwięk deszczu
Piękne nocne niebo błyszczy
Ale dlaczego łzy wciąż płyną?
Wciąż myślę o pięknej tobie
Będę cię kochał do śmierci
Zawsze mogłem usłyszeć miękki dźwięk
Twojego oddechu w moich uszach
Teraz mogę nigdy więcej nie usłyszeć
Ponownie twojego głosu
Tak bardzo za Tobą tęsknię, że nie mogę zasnąć
Cichy dźwięk twojego oddechu
Nie mogę zobaczyć ciebie
Nie mogę już obejmować ciebie
Nie mów, że za mną nie tęsknisz
Nie mów tego
Nie mów, że spotykasz się z kimś innym
Nie mów tego, to za bardzo boli
Dźwięk twojego oddechu
Nie mogę cię zapomnieć
(Kevin, TaeHun, DongJun, HyungSik, MinWoo, JunYoung, HeeChul, KwangHeeSiWan)

2 komentarze:

  1. Muniś, ta piosenka druga to Beast - Fiction :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobne te ruchy, jednak wydaje mi się, że jest coś jeszcze bardziej podobnego...

      Usuń