wtorek, 3 czerwca 2014

B.A.P - 어디니? 뭐하니?

B.A.P Where Are You? What Are You Doing?

Tak, chłopaki znowu powrócili.
Zdjęcia teaserowe:
YongGuk, HimChan 
DaeHyun, YoungJae


JongUp, Zelo
Zdjęcia grupowe zapowiadały wesoły utwór, a teaser
obfitując w takie cieszące oko sceny:
potwierdzał tą teorię.
Pełny teledysk:
Samo MV zostało nakręcone w Londynie, kiedy chłopaki pojechali tam koncertować. Nigdy nie byłam w Londynie, ale tutaj wygląda zachwycająco, aż by się chciało tam pojechać...
Tak szczerze, to piosenka jest taka sobie. Jest przyjemna, ale mimo wszystko nie wkręca się, przynajmniej mi i na dodatek jakoś mi się kojarzy z Bruno Marsem, nie wiem dlaczego... Chociaż może przez to kiwanie głową na boki...?
Piosenka znowu nie w stylu, za który ich lubię, ale jednak jestem zadowolona z tego comeback'u, bo zachwyca mnie samo MV. Jest po prostu mega słodkie! Ogólnie jakoś nie działa na mnie ten rodzaj MV, bo w większości przypadków są tak słodkie, że aż po prostu mdłe lub "bolą od tego zęby", a tutaj nie doświadczam tego. Fakt, słodycz wylewa się litrami z ekranu, ale jednocześnie w jest też sporo humoru (chociaż momentami jest on zrozumiały tylko dla Baby's), co ratuje sytuację i powoduje, że buźka sama się cieszy podczas oglądania. Wolę się tym tłumaczyć, niż tym, że osiągnęłam taki poziom fanowania, że wszystko od nich będzie mi się podobało. (^_^;)
Przy tak radosnym teledysku zaskoczeniem jest tekst piosenki... Często się zdarza, że MV i tekst piosenki klimatem mocno się rozmijają, ale to już kompletnie.
Polskie tłumaczenie (Chii z B.A.P Poland)
"Gdzie jesteś? Co robisz?"
To trochę dziwne, ale przyszedłem tutaj sam
W tłumie ludzi wyglądających na szczęśliwych
Idę, jem pyszne jedzenie
Tak mija dzień
Ale to wciąż dziwne, kiedy nie jesteś ze mną
Zawsze byliśmy razem
Tak bardzo za tobą tęsknię
Gdzie jesteś? Co robisz? Wszystko w porządku?
Ponieważ nie jesteś ze mną, to samotny, samotny dzień
Możesz to usłyszeć? Możesz to zobaczyć? Moje serce?
Mam nadzieję, że moje serce do ciebie dotrze
Miejsce, w którym obiecaliśmy sobie chodzić trzymając mocno swoje dłonie
Jestem samotny, więc ciągle o tobie myślę
Nie musisz iść
Myślisz o mnie czasem?
Widzę cię codziennie
Jutrzejszego ranka pewnie obudzę się ze snu o tobie
Ja ciągle, dziewczyno
Ale to wciąż dziwne, kiedy nie jesteś ze mną
Zawsze byliśmy razem
Tak bardzo za tobą tęsknię
Gdzie jesteś? Co robisz? Wszystko w porządku?
Ponieważ nie jesteś ze mną, to samotny, samotny dzień
Możesz to usłyszeć? Możesz to zobaczyć? Moje serce?
Mam nadzieję, że moje serce do ciebie dotrze
Ulica, którą idę samotnie jest zwykła, ale nie daje radości
Wciąż jestem taki, jak wcześniej
Bez ciebie robię się leniwy
Cokolwiek nie robię ta pusta przestrzeń jest dla mnie zbyt wielka
Ciągle zasypiam tęskniąc za tobą
Gdzie jesteś? Co robisz? Wszystko w porządku?
Ponieważ nie jesteś ze mną, to samotny, samotny dzień
Możesz to usłyszeć? Możesz to zobaczyć? Moje serce?
Mam nadzieję, że moje serce do ciebie dotrze

3 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o przekaz przypomina mi 1004 tylko w wersji "no trudno, żyj dalej szczęśliwie". Ludzie sie prują, że to nie B.A.P z pazurem, ale przecież Coffee Shop też było w innych klimatach niż reszta ich zacnej twórczości. Zgodzę się, że klimat piosenki nie pasuje do tekstu ale miło, że wypuścili taki teledysk (coś na pocieszenie w czasie bałaganu w k-pop'ie (if you know, what i mean) i masie nudnych piosenek).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stop It też nie jest w ich typowym stylu, ale mi to nie przeszkadza, że próbują czegoś innego, dzięki temu przynajmniej wiem, że są mega zdolni i odnajdą się we wszystkim.

      Usuń
    2. No i ,,Never Give up" Bang Yong Guk'a i ZELO, które bardziej przypomina amerykańską, koledżową (wut? xd) piosenkę ze szkolnego radia niż k-pop (pomijając rap Banga w 1.50 min). I zgadzam się z Tobą, dobrze, że nie są monotematyczni oby tylko nie przedobrzyli bo fani ich kochają za te ryczące wokale i niespotykaną głębie głosów. Rapowych partii lidera mogła bym słuchać w kółko.

      Usuń