poniedziałek, 3 lutego 2014

B.A.P - 1004 (Angel)

Od lewej: JongUp, DaeHyun, HimChan, YongGuk, Zelo, YoungJae
Dzisiaj chłopaki powrócili z nowym utworem i pełnym albumem. (*^O^*)
Trzeba przyznać, że tym razem chłopaki długo kazali czekać na swój powrót, zwłaszcza że przyzwyczaili swoich fanów do szybkich powrotów i w styczniu już mi było za nimi tęskno... Aż pewnego pięknego poranka wyszły zdjęcia promocyjne:
YongGuk:
(na tym zdjęciu wygląda trochę jak nie on i ciężko mi było go rozpoznać...)
HimChan:
DaeHuyn:
YoungYae:
JongUp:
Zelo:
Wyszedł także teaser:
Moim zdaniem według teasera można się było się spodziewać ballady podobnej do Rain Sound, ale jak już się przekonałam, teasery są często mylące, więc dzisiaj o 4 rano wyszła taka piosenka:
Od lewej: YongGuk, HimChan, DaeHyun, YoungJae, JongUp, Zelo
Nie jest to ballada i nie jest to piosenka w ich stylu, chociaż powoli się zaczynam zastanawiać, czy oni po prostu nie są uniwersalni, bo w każdym stylu są dobrzy. Sam początek zajechał mi stylem Infinite, początkowy taniec JongUpa i Zelo zresztą też, ale nie przeszkadza mi to. Piosenka bardzo, ale to bardzo mi się podoba i to już przy pierwszym przesłuchaniu, zwłaszcza ta gitara (elektryczna?) mniej lub bardziej w tle i nawet nie zauważyłam, że trwa 5 minut bez 2 sekund. Teledysk też ciekawy, bo poza tańcem jest też jakaś tam fabuła pasująca nawet do tekstu piosenki, chociaż nie wszystko jest dla mnie zrozumiałe. Za to nie mogę się doczekać występów live, żeby zobaczyć całą choreografię, bo te fragmenty, które pokazali, podobają mi się. Poza początkowym tańcem JongUpa i Zelo podobają mi się jeszcze te fragmenty:
Polskie tłumaczenie (dzięki http://bappoland.wordpress.com/):
Ty, która jesteś niczym anioł, porzuciłaś mnie gdzieś
Potrzebuję cię
Nie wiem jak prosperujesz
Oszalałem po tym, jak odeszłaś
Każdego dnia, każdej nocy
Nie mogę nawet spać
Porzucony, zostawiony by połykać łzy
Dlatego tęsknię za tobą I potrzebuję cię (Myślę o tobie każdego dnia)
Nadal słyszę twój głos
Wróć do mnie (fakt, mam tylko ciebie)
Ty, która jesteś niczym anioł
Powodem mojego życia jesteś ty
Czuję, jakbym nie mógł cię znów zobaczyć, czuję, jakbym miał umrzeć
Tym, kto będzie mnie kochał, jesteś ty
Świeć na mnie w ciemności
Spójrz na mnie teraz
Przyjdź do mnie teraz
(Wróć do mnie, jak mogę żyć?)
Spójrz na mnie teraz
Przyjdź do mnie teraz
(Jak mogę codziennie żyć bez ciebie?)
Nie wiedziałem, że na prawdę mnie opuścisz
To było tak, jakbyś była aniołem
Dlaczego jestem taki głupi
Och nie, teraz mnie unikasz
Jestem idiotą, który stracił twój uścisk
W stanie żebraka
Bez ciebie nie mogę nic zrobić
Dlatego tęsknię za tobą I potrzebuję cię (Myślę o tobie każdego dnia)
Nadal słyszę twój głos
Wróć do mnie (fakt, mam tylko ciebie)
Ty, która jesteś niczym anioł
Powodem mojego życia jesteś ty
Czuję, jakbym nie mógł cię znów zobaczyć, czuję, jakbym miał umrzeć
Tym, kto będzie mnie kochał, jesteś ty
Świeć na mnie w ciemności
To jakbym oszalał
Codziennie jestem rozdarty
Po tym jak odeszłaś, byłem zniszczony
Wróć, to byłaś tylko ty
Szybko, ocal mnie
Zatrzymaj się u mego boku
Nie odpływaj (Nie odchodź)
Nigdy nie dam ci odejść
Chcę cię znaleźć
Gdzie, gdzie, gdzie idziesz?
Miejsce, w którym jesteś
Lepszy, lepszy, lepszy dzień
Ty, która jesteś niczym anioł
Powodem mojego życia jesteś ty
Czuję, jakbym nie mógł cię znów zobaczyć, czuję, jakbym miał umrzeć
Tym, kto będzie mnie kochał, jesteś ty
Świeć na mnie w ciemności
Spójrz na mnie teraz
Przyjdź do mnie teraz
(Wróć do mnie, jak mogę żyć?)
Spójrz na mnie teraz
Przyjdź do mnie teraz
(Jak mogę codziennie żyć bez ciebie?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz