sobota, 22 lutego 2014

Moje Top 2013 - poprawka

Ostatnio oglądając listę najlepszych utworów z 2013 roku innej blogowiczki, zauważyłam piosenkę, którą bardzo, ale to bardzo lubię, jednak ją pominęłam, bo myślałam, że jest starsza! Przy okazji pogrzebałam głębiej i znalazłam drugą lubianą i pominiętą piosenkę, tak więc z Top13 zrobiło się Top15 (chyba rzeczywiście 13-stka okazała się pechowa...).
15. 2PM - A.D.T.O.Y
14. DMTN - Safety Zone
13. MYNAME - Baby I’m sorry
12. MBLAQ - Smoky Girl
11. Junsu - Incredible (feat. Quincy)
10. Henry - Trap (with TaeMin & KyuHyun)
 9. MR. Mr - Highway
Jedna z tych wyglądających niewinnie piosenek, co to słuchasz i niby nic specjalnego, ale następnego dnia słuchasz jej konejny raz, a jeszcze następnego już dwa razy, aż w końcu się wkręca i nie można przestać jej słuchać. Teledysk jest jednak trochę mylący, bo słuchając samej piosenki to chce się powyginać trochę ciało do rytmu, sami chłopacy nawet tańczą, za to część fabularna potwierdza tezę o wysokiej śmiertelności wśród koreańskiej płci pięknej...
 8. Shinhwa - This Love
 7. Sistar - Give it to me
 6. U-KISS - Standing Still
 5. EXO - Miracles in December, Baby Don't Cry, Black Pearl
 4. B.A.P - One Shot
 3. Kim JaeJoong - Just Another Girl, One Kiss, Rotten Love
 2. ZE:A - The Ghost of Wind
 1. Super Junior M - Break Down
Gdyby nie ta piosenka, to nie zmieniałabym tej listy, a i tak długo się zastanawiałam czy to zrobić, ponieważ utwór jest w języku chińskim! Ale zespół jest koreański... Tak w kółko chodziło mi to po głowie, aż w końcu się poddałam. Ogólnie nie przepadam za językiem chińskim, bo dla mnie jest on po prostu brzydki i rani moje uszy, ale wykonywany przez koreańczyków jakoś zawsze lepiej brzmi. Na początku byłam bardziej zachwycona tańcem niż samą piosenką, przeskadzało mi też za dużo elektroniki w niektórych momentach, za to uwielbiałam moment w 1:20-28, kiedy śpiewa SungMin i najpierw dośpiewuje mu Henry, a potem EunHyuk, no miodzio dla uszu i nawet ten fragment lepiej brzmi w chińskiej niż koreańskiej wersji (O.O). Mimo początkowych obiekcji piosenka na długo mi się wkręciła i do tej pory jej dużo słucham. A tutaj można bez oglądania teledysku zobaczyć fragmenty choreografii klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz